update.

zoals de meeste wel gemerkt hebben heb een tijdje niet gereageerd.
ik had er even geen zin meer in.
het werd me allemaal even te veel. school, huis zoeken, ruzie's thuis, een rot stage en ga maar door.
maar hier even een update van Alicia.

alicia was afgelopen zaterdag een half jaar.
sinds vorige week loopt ze ook vooruit in de loopstoel (daar zit ze natuurlijk niet lang in)
ook zette wij haar wel eens op haar voeten op de grond. en sinds vandaag zette ze zelf stappen op de grond.
ze gaat met haar stem heel veel verschillende toonhoogtes maken.
en eet alles wat we haar geven.
vandaag voor het eerst met ons mee gegeten.
boontjes, aardappels en varkensvlees door de mixer. en lekker vond ze het! (normaal eet ze 150gr van een potje) maar nu ging echt de 200 gram helemaal op!
ze slaapt 3 keer per dag en 's nachts van half 9 tot 7/8
en ze kan helemaal zelf blijven zitten. niet alleen op schoot maar ook op het kleed. en ze krijgt het voor elkaar te gaan zitten in bed. dus die is ook al omlaag.
nou op haar buik liggen vind ze wel prima, lekker kunnen rond kijken enzo.

nou dit was alles dat ik even kwijt moest

Fijn dat het zo goed gaat! En heel leuk weer wat van je te horen!

Ik vind het zo leuk dat ze een stuk groter worden.. Ze kunnen ineens zoveel meer.. Florian doet ook heel hard zn best te gaan zitten maar komt nog niet zover. Als ik m neerzet dan kan ie wel eventjes blijven zitten.

En ook super dat ze zo goed eet! Bij Florian probeer ik nu een beetje te beginnen met eten..maar het lukt nog niet zo hard, een paar hapjes!

Mooi dat het zo goed gaat! En super weer es een berichtje van je te lezen.

Alicia is al een hele dame zo te lezen! geweldig he?? Alle dingetjes wat ze kunnen doen...helemaal super!
Jorn kan ook al heel lang alleen zitten. zonder steun. Vink echt knap hoor. hij is bijna 5.5 maand.

Hoe ist met huisje jacht??? Hebben jullie al wat gevonden??

Liefs

ja we hebben een huisje gevonden. we gaan vrijdag nog een keer kijken en dan een bod uit brengen! hopelijk word het geaccepteerd.
het is een heel oud huis. de deuren zijn nog van die kartonnen schuifdeuren de ramen beneden gaan nog met touwen open. maar darentegen wij houden wel van dat oude! er hangen nog schrootjes aan de muur, er is een bad en douche, een kelder van 18m2, en een aangebouwde keuken!

oow en trouwens alicia heeft geen zin meer om te gaan slapen

Fijn dat je een huisje naar je zin hebt kunnen vinden. Nu hopen dat het door mag gaan! Die oude details zijn hartstikke leuk. En een kelder is ideaal! Heb hier ook een grote en dat is zo makkelijk. Zal zeker wel een stuk rustiger voor je worden. (wel meer werk maar minder stress)

Fijn dat het zo goed gaat en zo te horen een supergaaf huisje!!
Houd ook veel van dat 'oude'.
Knap van je meisje hoor dat ze al zoveel kan,
Geniet er lekker van,

Liefs Marina

Terug
Bovenaan