zoals de meeste wel gemerkt hebben heb een tijdje niet gereageerd.
ik had er even geen zin meer in.
het werd me allemaal even te veel. school, huis zoeken, ruzie's thuis, een rot stage en ga maar door.
maar hier even een update van Alicia.
alicia was afgelopen zaterdag een half jaar.
sinds vorige week loopt ze ook vooruit in de loopstoel (daar zit ze natuurlijk niet lang in)
ook zette wij haar wel eens op haar voeten op de grond. en sinds vandaag zette ze zelf stappen op de grond.
ze gaat met haar stem heel veel verschillende toonhoogtes maken.
en eet alles wat we haar geven.
vandaag voor het eerst met ons mee gegeten.
boontjes, aardappels en varkensvlees door de mixer. en lekker vond ze het! (normaal eet ze 150gr van een potje) maar nu ging echt de 200 gram helemaal op!
ze slaapt 3 keer per dag en 's nachts van half 9 tot 7/8
en ze kan helemaal zelf blijven zitten. niet alleen op schoot maar ook op het kleed. en ze krijgt het voor elkaar te gaan zitten in bed. dus die is ook al omlaag.
nou op haar buik liggen vind ze wel prima, lekker kunnen rond kijken enzo.
nou dit was alles dat ik even kwijt moest
ik had er even geen zin meer in.
het werd me allemaal even te veel. school, huis zoeken, ruzie's thuis, een rot stage en ga maar door.
maar hier even een update van Alicia.
alicia was afgelopen zaterdag een half jaar.
sinds vorige week loopt ze ook vooruit in de loopstoel (daar zit ze natuurlijk niet lang in)
ook zette wij haar wel eens op haar voeten op de grond. en sinds vandaag zette ze zelf stappen op de grond.
ze gaat met haar stem heel veel verschillende toonhoogtes maken.
en eet alles wat we haar geven.
vandaag voor het eerst met ons mee gegeten.
boontjes, aardappels en varkensvlees door de mixer. en lekker vond ze het! (normaal eet ze 150gr van een potje) maar nu ging echt de 200 gram helemaal op!
ze slaapt 3 keer per dag en 's nachts van half 9 tot 7/8
en ze kan helemaal zelf blijven zitten. niet alleen op schoot maar ook op het kleed. en ze krijgt het voor elkaar te gaan zitten in bed. dus die is ook al omlaag.
nou op haar buik liggen vind ze wel prima, lekker kunnen rond kijken enzo.
nou dit was alles dat ik even kwijt moest