update..

mamavan8kids

New member
Allereerst wil ik sorry zeggen dat ik zo weinig hier op het forum ben. Heb een paar heftige weken achter de rug. Zo lag ik vorig weekend in het zkh met weeenremmers. Het ging niet goed had 4 of 5 keer in het uur harde buiken die ook echt zeer deden. Gelukkig geen ontsluiting maar goed het was wel weer heel eng. Ik moet het nu wat rustiger aan proberen te doen.

Verder lopen we al een tijdje met onze dochter van 1 1/2 in het wilhelmina kinderziekenhuis in utrecht omdat ze al vanaf 4 maanden telkens oorontstekingen heeft. Ze heeft al buisjes gehad en haar neusamandelen zijn geknipt maar ondanks alles heeft ze het nog 2 a 3 keer in de maand. Ze heeft al vele antibioticakuren gehad en ook dat mag kennelijk haar niet helpen.
Nu waren we van de week weer in utrecht en toen kregen we te horen dat ze haar met spoed willen opnemen en haar gaan opereren. Ze gaan haar buisje die er nog in zit eruit halen en dan flink schoonmaken, daarna krijgt ze 7 dagen infuus met antibiotica dus we moeten daar 7 dagen blijven.
Vrijdag kreeg ik telefoon dat ze aankomende dinsdag om 10 uur er al moet zijn. Dus ff heftig.

Maar omdat ik aankomende woensdag de 20 weken echo zou hebben had ik zoiets van wat nu. Dus maar gebeld want heen en weer peddelen heeft geen zin. Een uur heen en een uur terug. Big geen kwartier later werd ik terug gebeld door ze of ik niet direct kon komen. Tja daar hadden we niet opgerekend maar het is niet anders. We zijn dus maar daar heen gegaan we hebben alleen de voorpret helaas moet missen. Het moest tussen het werk door dus daarna ook weer aan het werk.
De kleine uk doet het goed. Enne we weten uiteraard wat het word bij ons is de kleur.... Blauw.
We hebben het nu pas beseft omdat het allemaal snel snel ging. Maar we zijn er uiteraard erg blij mee. Morgen de spullen inpakken voor mij en de kleine meid en dan dinsdag om 7 uur op pad om vervolgens voor 7 dagen weg te zijn pffff.

Liefs
 
Heel veel sterkte meid! Rustig aan en jezelf proberen te ontspannen, en natuurlijk je kleine meid lekker veel knuffelen. Je kleine vent is er nu ook bij :)
 
Wat een verhaal zeg! En volgens mij hoef je je ook niet te verontschuldigen hoor! Ik merk zelf ook dat ik soms heel actief ben en soms niet.
Bij deze heel veel sterkte voor de komende week. Hopelijk heeft deze operatie bij jullie dochtertje het gewenste effect, want altijd oorontsteking is natuurlijk helemaal niet goed.
Succes ermee en laat je als je thuis bent even weten hoe het allemaal is gegaan.
Liefs Han
 
Schrikken zeg! Weeen remmers! Gelukkig is alles goed afgelopen. Ik had vorige week ook last van harde buiken, dus schrik er wel van dat ik het echt serieus moet nemen...Ga nu halve dagen werken hopelijk scheelt dat...

Gefeliciteerd trouwens dat je een jongen krijgt!

xx Kirsten
 
Ik probeer jullie de komende week wel op de hoogte te houden hoor. Als het goed is heb ik een pc tot me beschikking daar waar ik mee op internet kan. De uren dat ze slaapt wil je toch een beetje ontspanning en een beetje contact houden met de buiten wereld.

@ Kirstje Luister inderdaad alsjeblieft goed naar je lichaam ja. En verstandig van je dat je nu minder gaat werken. Ik mag nu ook niet zo veel meer. Nou is deze week best wel stressvol maar goed ben wel in goede handen daar.Als er wat zou zijn en ik vertrouw het niet kan ik altijd naar de verlosafdeling lopen die in het gebouw zitten dus. En weeenremmers zijn echt niet prettig, je krijgt daar allemaal vervelende bijwerkingen van helaas.

Liefs
 
Terug
Bovenaan