Gisteren moest ik weer voor controle naar de verloskundige. Ik ben een kilo aangekomen sinds de laatste keer. Mijn bloeddruk was iets laag en mijn ijzer is te laag. Ik heb gelijk een recept ijzer tabletten gekregen.
Verder heeft ze mijn buik gemeten. Mijn buik is nog wel iets groter, maar als ze het kindje voelt zit er nog genoeg ruimte. Mijn buik bestaat dus niet alleen uit baby haha.
Ze verwacht geen megababy ( gelukkig).
Over 3 weken hebben we een echo voor de placenta ligging en dan maken ze gelijk een groeiecho. Ben benieuwd.
de slaapkamer van onze zoon is klaar (eindelijk)!!!!
De andere kamer/kantoor is ook af.
Nu alles schoonmaken en wat kleine dingen opruimen, dan kan onze zoon naar boven verhuizen.
Wij zijn het hele weekend bezig geweest.
Het ziet er zo mooi uit! Ben echt trots op het resultaat.
Misschien dat onze zoon van het weekend naar boven kan.
Dan kunnen wij beginnen met de kamer van de kleine. Gelukkig hebben we bijna alle spullen voor de kleine in huis, moet alleen gemonteerd worden.
De gordijnen heb ik ook al besteld die zijn er over ongeveer 2 weken.
Ben blij dat er nu een beetje schot in zit.
Vandaag mijn baas gesproken en die vond het een goed idee als ik al mijn werk overdraag en dan lekker stop met werken.
Hij wil niet dat ik me overbelast.
Erg fijn zo een baas.
Waarschijnlijk stop ik ergens eind volgende week al.
Heerlijk vooruitzicht!! En dan pas volgend jaar weer werken.
Ik heb besloten 4 uur ouderschapsverlof op te nemen dan werk ik 16 uur.
Wij hoeven dan geen gebruik te maken van kinderopvang. Mijn moeder past dan 2 dagen in de week op. Erg fijn want anders zou bijna de helft van mijn salaris naar de kinderopvang gaan. mijn baas vind het geen probleem, vind het zelfs een goed idee.
Nou dit was ff een korte( ahum kort??!!) update van mij.
Hoe staat het ervoor bij de andere mama's?
Grtjs Mar
Zo dit was
Verder heeft ze mijn buik gemeten. Mijn buik is nog wel iets groter, maar als ze het kindje voelt zit er nog genoeg ruimte. Mijn buik bestaat dus niet alleen uit baby haha.
Ze verwacht geen megababy ( gelukkig).
Over 3 weken hebben we een echo voor de placenta ligging en dan maken ze gelijk een groeiecho. Ben benieuwd.
de slaapkamer van onze zoon is klaar (eindelijk)!!!!
De andere kamer/kantoor is ook af.
Nu alles schoonmaken en wat kleine dingen opruimen, dan kan onze zoon naar boven verhuizen.
Wij zijn het hele weekend bezig geweest.
Het ziet er zo mooi uit! Ben echt trots op het resultaat.
Misschien dat onze zoon van het weekend naar boven kan.
Dan kunnen wij beginnen met de kamer van de kleine. Gelukkig hebben we bijna alle spullen voor de kleine in huis, moet alleen gemonteerd worden.
De gordijnen heb ik ook al besteld die zijn er over ongeveer 2 weken.
Ben blij dat er nu een beetje schot in zit.
Vandaag mijn baas gesproken en die vond het een goed idee als ik al mijn werk overdraag en dan lekker stop met werken.
Hij wil niet dat ik me overbelast.
Erg fijn zo een baas.
Waarschijnlijk stop ik ergens eind volgende week al.
Heerlijk vooruitzicht!! En dan pas volgend jaar weer werken.
Ik heb besloten 4 uur ouderschapsverlof op te nemen dan werk ik 16 uur.
Wij hoeven dan geen gebruik te maken van kinderopvang. Mijn moeder past dan 2 dagen in de week op. Erg fijn want anders zou bijna de helft van mijn salaris naar de kinderopvang gaan. mijn baas vind het geen probleem, vind het zelfs een goed idee.
Nou dit was ff een korte( ahum kort??!!) update van mij.
Hoe staat het ervoor bij de andere mama's?
Grtjs Mar
Zo dit was