Update

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,..

Zit nu op dag 37 en nog niet ongesteld! Baal er zo van morgen onze grote dag en ben zo bang dat ik het vandaag of morgen ga worden,.. Maar ja als zo is is het niet anders maar van mij mag het dan nog even 2 dagen opzich wachten dan maar ongesteld op m'n honeymoon! Vorige maand werd ik het ook pas op dag 37 en die maand ervoor wel netjes na 28 dagen! Mocht ik het zondag nog niet zij ga ik weer een test doen,. Test op dag 31 was negatief! Heb wel al een paar dagen diarree wat dat is kanik niet verklaren,.. Jullie? Of misschien de zenuwen voor morgen haha

Hai meid,

Wat rot hé, die onzekerheid!! Ik hoop voor jullie dat er snel duidelijkheid is! Ik wens jullie iig een prachtige dag morgen (het weer is iig top) en een hele fijne honeymoon!! Wie weet word je alsnog aangenaam verrast door een positieve test!!

Liefs Lynn

Hele fijne trouwdag! Hopelijk zonder rode duivels en een positieve test op honeymoon!

Dank je wel meis,. Het weer zit zeker mee morgen dat maakt een hoop goed haha,.. Als ik het vandaag niet word doe ik morgen voor de zekerheid wel wat in,.. Zelf denk ik niet dat ik zwanger ben maar wat je zegt die onzekrheid is gewoon zo vervelend! Maar nu genieten voor morgen,. Bedankt en hou jullie op de hoogte x

Terug
Bovenaan