Update

Grappig om te zien dat de onderwerpen op slag veranderen naar ervaringen over het moederschap en tips voor de kleine, terwijl die van mij nog steeds binnen zit!!!

Vanmorgen weer bij de vk geweest en uitgebreidde echo gehad.
Mevrouw heeft nog een meer dan voldoende vruchtwater en liet een keurig beeld zien.
Dus de conclusie blijft dat ze het nog veel te goed heeft daarbinnen in mijn buik.
Ook nog wat metingen gedaan, die niet geheel betrouwbaar meer zijn, maar de computer berekende toch wel een kindje zo tegen de 4200 gram.
Nou lag dat ook al wel in de lijn der verwachting, ben nu 41,1 en zowel papa als mama zijn rond de 1,90 dus dan mag er ook wel een groot kindje uitkomen.
Gelukkig zit die ruime 8 pond ook in de lengte dus dat valt voor de bevalling dan nog weer mee (hopen we maar).

Gisteren was de strippoging mislukt, maar vandaag heeft (een andere vk) toch nog weer een poging gedaan.
Haar conclusie was dat de strippoging van vorige week heel goed gelukt is en er voor hun nu weinig meer te strippen valt.
Ze rekte me op naar 2 cm onsluiting en volgens haar was alles goed verweekt en de vliezen al los van de baarmoederwand (?? vk taal).
Heb nu wel wat krampjes maar had ik bij de andere drie keer ook dus dat zegt nog niks.

Genieten jullie lekker van al jullie kleine wondertjes, ben wel benieuwd wie er nog meer aan het wachten is vanuit september???

Hoi hoi, ik ben ook nog aan het wachten!
Maar ik word morgenvroeg ingeleid, bij de verloskundige afgelopen maandag sloeg het hartje van mijn meisje een paar keer over. Niks om je druk over te maken zeiden ze maar toch naar het ziekenhuis gestuurd voor een echo en ctg, ook op de echo en ctg sloeg ze een paar hartkloppen over.
Daarbij dat mijn vruchtwater bijna op is bij 41 weken heeft de gyneacoloog het overgenomen van de verloskundige praktijk en word ik morgenvroeg opgenomen!
Enige nadeel is wel dat mijn baarmoedermond nog niks verweekt is dus dat moet eerst opgewekt worden met pillen dus kan zomaar 3 a 4 dagen duren nog... Ellende! Mijn kleine haalt de 4200gr sowieso niet haha het is eerder een kleine 3000gr... Maar het is wel frustrerend de mooie moederschapsverhalen te lezen en zelf nog de hele bevalling te moeten doen! @Edith80 hoop dat het snel doorzet voor je! Had het liever ook met een strippoging gedaan dan inleiden als het kindje maar goed door de bevalling komt en er niks mis blijkt te zijn met haar hartje! Succes in ieder geval en ik ben benieuwd of het misschien vannacht toh nog gaat gebeuren :D.

Groetjes Lietje 88

Hè meiden nog ff volhouden
Het leven veranderd binnenkortdrastisch de beeb bepaald hihi

Ik je nog even gewacht met de vragen over ervaringen enzojuist omdat er dus nog een past moeten we duimen allemaal voorjullie!!!

Terug
Bovenaan