Update

Hallo allemaal,

Vandaag afspraak bij de gyn gehad.
Alles was weg en schoon wat ik ook wel had verwacht.
Alleen het nadeel is dat ik 4 weken moet wachten voordat ik weer heen mag omdat mijn lichaam moet rusten.
En dus begint het traject dan weer overnieuw kuur primolut en clomid dus zijn dan wel 2 maand verder.
Dat viel me heel erg tegen en baal dus nu als een stekker, had zo gehoopt dat ik gewoon weer clomid mocht gebruiken.
Ik heb nog een kuur liggen en zit er sterk aan te denken gewoon te nemen.
Maarja wat gebeurt er dan he...
Ik heb echt even een baal moment 2 maand is zo lang voor mijn gevoel.

Maar bij deze meld ik me hier af om weer naar het zwanger worden forum te gaan.

Ik wil jullie allemaal een hele goede zwangerschap wensen en geniet ervan!

Liefs Jennifer

Lieve Jennifer,

Veel sterkte meid!
Voor je het weet ben je weer terug echt waar!
Je moet dit ook even een plaatsje geven zodat je lichaam ook wat rust krijgt is echt beter.
Komt goed duurt soms alleen even....

Liefs Pupke

wat een rot nieuws! Maar het blijkt wel dat jij je lichaam het beste kent! 2 mnd duurt ook lang maar geef het inderdaad de tijd om zich weer goed voor te bereiden.... wie weet helpt het... dan begint 2012 misschien wel heel goed voor je!!! heel veel sterkte.

liefs kim

Heel veel sterkte meid. Had wel verwacht dat je niet gelijk door kon met de clomid. Ik zou het advies ook wel opvolgen. Je weet inderdaad niet hoe je lichaam nu reageerd.

Iedereen bedankt voor jullie medeleven!
Ik probeer ook positief te blijven en hoop dat mijn lichaam na deze zwangerschap zelf een eisprong regelt...
Het is gelukt op de natuurlijke manier al dan wel met hulp van hormonen en dat geeft me hoop dat we vast niet al te lang hoeven te wachten ... als het zo moet zijn dan is het zo! en anders niet.

Liefs jennifer

Terug
Bovenaan