Update

A

Anoniem

Guest
hoi hoi!

Ik had beloofd om jullie op de hoogte zou houden.

Vanmorgen zijn we bij de gyn weer geweest en er was dus weer te zien dat de puregon zijn werk niet gedaan heeft.

Nu heeft de gyn besloten dat ik de LEO operatie ga krijgen. Dit zal dit jaar nog zijn.

Vind het erg spannend omdat ik een half jaar geleden ook een operatie heb gehad en daarbij is mijn galblaas verwijderd. Ze gaan nu dat wondje weer open maken. (Zit onder de navel)

De operatie zal ongeveer hetzelfde zijn, alleen gaan ze aan mn eileiders rommelen.

Liefs!

heey meid...

wat balen dat het steeds zijn werk niet doet...
Hoop voor je dat de operatie dan wel helpt...
Wel fijn (denk ik) dat het dit jaar nog gebeurd. In ider geval vrij snel dan.

Sterkte

liefs

Ha meid,

Gatver! Wat klote zeg! Ik had zo anders voor je gehoopt! Ik hoop dat je operatie positief uitpakt en wel fijn dat je dit jaar nog terecht kan! Ik ga heel hard duimen voor je.....laat je nog ff weten wanneer je operatie is?

Sterkte! Dikke knuff Lynn.

Jeetje het zit ook echt niet mee meid. Eerst de clomid die niks doet nu de purgeon. Ik hoop dat je redelijk snel terecht kan voor de LEO en dat je daarna wel verder komt!

Wat een vervelen nieuws zeg....... Hopelijk kan je snel terecht en helpt de operatie

Sterkte!

Sorry, maar wat is LEO?
Met google wordt ik niet wijzer.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte.

Oei ook geen idee wat LEO is maar het klinkt erg akelig...
Alvast heeeel veel succes en goede moed toegewenst en ik hoop dat het wondertje daarna heel snel komt!!!

Terug
Bovenaan