Update!

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden,

Maandag ochtend ben ik altijd vrij en dus een mooie gelegenheid voor een update:

Afgelopen vrijdag weer aan het werk gegaan en het gaat redelijk goed, mijn hoofdpijn is helaas nog niet over maar het gaat de goede kant op, nog 2 dagen antibiotica en dan hoop ik er vanaf te zijn!

Helaas brak op werk de pleuris uit! Er kwam mij ten oren dat ik op een hele smerige manier over de tong was gegaan....Waarom weet ik ook niet maar ik heb de desbetreffende collega's er op aan gesproken en het is uitgesproken....Dus nu maar weer met goede moed de drukke December maand in!

Wat betreft het "zwanger worden".....We zitten in de laatste vruchtbare dagen en dus nog even lekker aan de klus (afgelopen dagen ook goed geklust) Vanaf woensdag weer op het wachtbankje en wie weet.....
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me een stuk relaxter voel dan de afgelopen rondes! Dat komt denk ik ook door onze ziekenhuis afspraak a.s donderdag.....De druk is er een beetje af! Hoe raar dat misschien ook klinkt?!

Ik zal donderdag even een berichtje plaatsen als we terug zijn van onze afspraak. Het bevalt me ook wel om iets minder actief te zijn op het forum, ben deze week ook extra aan het werk maar ik denk en lees wel met jullie mee, reageer ook waar ik kan!

Nou meiden, weer een heel verhaal! :) Ik wens jullie succes met wachten enne....het wordt weer tijd voor wat positieve berichten!

Liefs Lynn.

Hey Lynn,
fijn dat het op je werk is uitgesproken.
Ook fijn dat je een stuk relaxter bent dan eerdere rondes. Geniet daarvan!
Sterkte donderdag!
liefs, heleen

Hai Lynn!

Wat fijn om te horen dat je aan de betere hand bent!! Het mocht eindelijk wel! En dan nog je goede dagen... dat wordt idd klussen!! Haha

Wat een gedoe op je werk! Je had het er vorige week al eens over dat er waarschijnlijk gekletst zou worden maar dit had je niet verwacht!? Wat naar! En dat zijn dan volwassen mensen??!! Dat dat nog bestaat zeg!

Spannend komende donderdag...ik leef met je mee. Net wat je zegt: ben ook niet meer zo actief op het forum maar lees wel nog mee dus denk wel aan je donderdag!

Liefs

Fijn dat het ging op je werk! Wat ver eend dat er over je gekletst is zeg.....mijn dat het allemaal uitgesproken is.

Wie weet is het deze ronde wel raak joh omdat je er minder mee bezig bent. Spannend donderdag! Heel veel succes!

Spannend donderdag,

wel rot dat je zo over de tong bent gegaan zeg, maar goed alles is uitgesproken dus weer een hele opluchting.

Wacht je berichtje af donderdag....

liefs

Veel succes donderdag en wat fijn dat je je weer wat beter voelt.
Ik denk aan je.

Liefs, Peet

Goed zo meid!! Ik ben ook stuk relaxter sinds ik bij het zkh ben, alsof ik niet meer kan doen dan dat...
Helaas, ik ben weer ongesteld geworden dus op naar ronde 11! Grrrr!!!! Ik ga voor je duimen!

fijn dat alles weer uitgesproken is op het werk meid. heeeeel veel succes donderdag!
liefs xx

Terug
Bovenaan