Update

Hoi allemaal,

Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties!
Net nadat ik mijn bericht had geplaatst bleken Lars zijn waardes veel te laag en moest hij naar de kinderafdeling aan een infuus.
Niet leuk dus maar niks ernstigs. Hij heeft het gisteren super gedaan alleen moet ik iedere keer als ik hem wil zien met bed en al naar boven gereden worden.
Ligt hij daar in zn eentje :-( Maar we gaan er zo naar toe en als hij de nacht goed door gekomen is, mag hij vanmiddag mee naar onze kamer. Ik hoop het!
Zal vanmiddag laten weten hoe het gaat.
Gaan nu lekker naar die kleine man.

Groetjes Kim

Hey Kim,

He, dat is sneu! Jammer dat je kleine mannetje niet op je kamer is...ik hoop dat alles goed gegaan is vannacht en hij vanmiddag weer lekker bij je is.
Lijkt me inderdaad erg moeilijk, heb je je kleine 9 maanden zooo dichtbij je en dan is hij ineens een etage hoger...Maar als dat in het belang is van Lars, dan is dat natuurlijk het allerbeste.
Sterkte en ik duim dat hij vanmiddag weer lekker bij je op de kamer is!

Groetjes Brigitte

Hey Kim.

Wat naar dat hij dan niet meer zo dicht bij je is hè!
Hopenlijk is Lars de nacht goed doorgekomen en mag hij vanmiddag weer lekker bij jou op de kamer.
Ik zag aan je berichtjes dat je erg vroeg wakker was. Heb je nog wel een beetje kunnen slapen vannacht of heb je zo veel aan je ventje gedacht dat je niet kon slapen.

Liefs Danielle

Ach jeetje,

Dat is sneu dat hij zo ver weg is.
Ik hoop dat het goed is gegaan vannacht en dat je hem weer lekker bij Je kan houden.
Hoe gaat het verder met jouw?

Grtjs mar

Goed nieuws! Lars ligt lekker bij ons op de kamer, dus het gaat heel goed. We mogen zelfs morgen naar huis!
Met mij gaat het ook goed, gaat sneller dan verwacht.
We zijn nu echt aan het genieten. Lars heeft bij mij gedronken en mijn vriend heeft hem bij gevoed. We hebben al die tijd al een familiekamer dus die slaapt ook iedere dag hier, wat een luxe!
Nou ben benieuwd wanneer het bij jullie allemaal gaat gebeuren!

Groetjes Kim

Kim, wat een super goed nieuws!
Fijn dat jullie lekker met zijn 3en op een kamer liggen.
Super dat jullie morgen alweer naar huis mogen, dat is best snel!
Laat je thuis lekker verwennen en probeer wel een beetje in bed te blijven, je herstel gaat dan nog sneller.

Blijf lekker op je blauwe wolk zitten!
Liefs Danielle

Super nieuws, ben erg blij voor jullie!
Geniet er lekker van thuis en laat je inderdaad nog even lekker verwennen, dat heb je wel verdiend!
Groetjes Renate

Wow, dat is fantastisch nieuws!
Geniet lekker van Lars en elkaar en helemaal morgen thuis.
Wat een luxe trouwens, een familiekamer in het ziekenhuis!! Helaas hebben ze dat hier in Hoorn niet :-(.... want er is niks aan, ook voor de vader niet, om 's avonds alleen naar huis te gaan als je net een kleintje hebt gekregen...
Ben heel erg blij voor jullie!!! Laat je heerlijk vertroetelen thuis!!

Groetjes Brigitte

Terug
Bovenaan