Update

Een tijd geleden postte ik mijn laatste bericht. Ik werd een beetje droevig van dit forum. Je wordt zo met je neus gedrukt op het feit dat het niet lukt. Maar ik volg jullie wel.
Morgen krijgen we de uitslag van het eileideronderzoek en daarna gaan we een samenlevingstest doen. Ik zal wel verschrikkelijk dominant zijn, zodat die arme zaadjes wegvluchten in het verste uithoekje dat ze kunnen vinden, om daar dadeloos weg te kwijnen.
Maar zover is het nog niet. Eerst maar eens de uitslag morgen.

Ach meid. Snap best dat het hier zijn niet leuk en droevig is. Dat geld denk ik voor ons allemaal. We willen hier liever niet zijn... Helaas...
Maar mij geeft het ook juist steun, het geeft me het gevoel niet alleen te zijn. En ik kan mn ei kwijt op dit forum bij mensen die snappen wat ik doormaak. Weten hoe het is. Soms ff zeiken, een ander opbeuren, tips geven.. En kracht vinden om door te gaan. Hoop door andermans succesverhaal dat soort dingen.

Ik hoop dat jullie uitslagen goed zijn en er snel een wondertje mag komen!!

Succes!!!

Hey meid!

Kop op! Zo erg zal de uitslag en het onderzoek toch niet zijn? Ik snap dat je erg droevig kunt worden van alle verhalen hier. Idereen zit liever op het zwanger zijn forum! Aan de andere kant zijn het allemaal meiden die er helemaal voor gaan en tegenslag na tegenslag weten te overwinnen. Sterke meiden dus!

Ik zelf vind juist troost in dit forum. Er staat altijd wel wat goede raad en een vriendelijke opmerking op me te wachten als ik wat post.

Zet 'em op meid, weet weer wat positieviteit te vinden en ga ervoor. Ook jij hoort bij de sterke meiden die er helemaal voor gaan en niet opgeven!

Dikke knuffel, Daisy

Lieve Gien.

ik heb 3,5 jaar op dit forum gezeten en werd ook niet altijd blij van het verdrietige nieuws elke keer weer van mezelf of van een ander...maar putte wel kracht en hoop uit de succesverhalen.

Met als gevolg dat ik nu, na 2 ICSI pogingen zelf een succesverhaal lijk te gaan worden..dus geef de moed niet op meid! Wonderen bestaan echt!

gr Yosha

Zo herkenbaar, meis. Toch kom ook ik hier iedere keer weer even langs als ik me even k*t voel of zelf slecht nieuws te horen heb gekregen. Andere meiden een hart onder de riem te steken, weten dat je niet alleen bent. Maar ook om m'n eigen hart te luchten. Voelt altijd goed om van me af te schrijven. Toch blijft die leegheid, maar put kracht uit de succesverhalen! Ze zijn er!!! Heel veel sterkte en succes. Hopelijk valt de uitslag mee.....

Liefs!!

Terug
Bovenaan