Update

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

Alweer in ronde 11 en vanmorgen weer afspraak gehad met de fertiliteitsarts. Alle bloeduitslagen zijn goed, samenlevingstest was super en bij mijn man ook alles in orde. Fijn, maar omdat er niks aantoonbaars is ook weer lastig voor het ziekenhuis om er iets aan te doen. Krijg 29 december een HSG (baarmoederfoto) en hoor en lees dat dat geen feest is, maar gelukkig zit er ook een pluspunt aan; namelijk dat het je kansen op een spontane zwangerschap vergroot. Allemaal voor het goede doel. Vandaag ook bloed laten prikken op aantal eiblaasjes ik nog op voorraad heb (dat ze dat aan je bloed kunnen zien! ongelofelijk). Na de HSG weer een afspraak (indien nog nodig) en dan kijken of we aan IUI gaan denken. Tja.

Normaal heb ik dinsdags mijn eisprong maar werd nu zondagavond 'verrast' door ovulatiepijn, oeps! Snel nog geklust en pijn was maandagmiddag weg dus waarschijnlijk waren we nog op tijd. Pfffff wat een gedoe zeg.

Sta er deze maand voor t eerst heel relaxed in, helaas wordt mn hoop wel elke maand kleiner.

NOD is tussen 14 en 18 dec (heb altijd vrij vroeg bloedverlies nl) dus erg spannend en anders 29 dec de HSG.

Groetjes Charlotte

Hoi hoi

Ook in de MM....hopen dat het voor jullie positief uitpakt!
haha en dat klussen op de valreep....dat ken ik!!! Mooi om te lezen haha!!! De natuur laat zich niet afspreken haha!
Maargoed, nu maar hopen dat het een eindresultaat oplevert en dat je de afspraak voor 29 dec kunt afzeggen!!

Liefs

Hai Charlotje,

Wat fijn dat alles goed bij jullie is! Ook goed dat jullie nog even hebben doorgeklust want die ei moet je niet missen! :)

Ik hoop voor je dat de hsg niet meer nodig zal zijn en dat je op je NOD een positieve test in handen hebt!

Succes! Ik duim voor je!! Liefs!

Hey!

De hsg viel bij mij heel erg mee. Je leest veel horrorverhalen op internet, maar trek je daar niet teveel van aan. Ik voelde het wel, maar de gyn vroeg steeds of het nog ging. Het deed aan het einde heel even echt pijn, maar toen vond de gyn het genoeg geweest. Ze stopte dus. Daarna trok de pijn direct weg. De dagen erna last gehad van een lich ongi gevoel.

Viel me heel erg mee, dus laat het lekker over je heen komen. Ik heb een uurtje ca. tevoren o advies an d gyn 2 paracetamol genomen. Dat is wel een aanrader!

Succes meid, ga er blanco in en probeer er niet tegenop te zien!

Lief Daisy

Ha Charlotje, ik duim voor je dat de HSG niet nodig is. Jammer dat ze niet een 'pilletje' hebben dat alles zo oplost he? Aan de andere kant fijn dat er niets is.

Ik vond de HSG overigens wel vervelend, maar zoals Daisy zegt, wel meevallen tov. de verhalen.
En was 4 maanden erna zwanger. Als dat de oplossing is om zwanger te worden, zou ik t zo weer doen...

Maar hopen dat het allemaal niet nodig is.
Sterkte
Wenser
Ps. als je zwanger was geweest, hadden ze het dan vandaag gezien?

Terug
Bovenaan