Update

Vanochtend IUI nr.6. Toen het voorbij was en de gyn mij sterkte met alles wenste, werd ik overmand met intens verdriet. Kon gewoon niet stoppen met huilen!! Alle spanning kwam eruit en ineens besefte ik dat dit de laatste keer was. Dat de weg om een wondertje te mogen krijgen nu nog zwaarder en moeilijker gaat worden.... Ik weet dat nr.6 ook een kans biedt, maar geloof daar allang niet meer in. Begin januari hebben we een evaluatiegesprek waarin IVF wordt uitgelegd. Als alles meezit gaan we in februari voor de 1e poging.

Pfff... Wat een heftige dag. Ben helemaal op. Gelukkig ben ik verder vandaag vrij, muziek hard aan en poetsen maar! Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofdje....

Meiden, heel veel succes en sterkte! Dit kl*te-jaar zit er bijna op.... Op naar een vruchtbaar 2012 met veel positieve resultaten!!!

Veel liefs

Och meissie!! Snap het helemaal! Klote allemaal!! Het eind is in zicht. Maar hopelijk komt er snel goed bericht voor je meid!! En wat je zegt IVF is best heavy allemaal! Heel andere stap weer in het baby traject.. Pff... Ik hoop echt zo dat dit de laatste keer voor je gaat zijn! Dat wens ik voor jou!
Rustig aan! Ga lekker even iets doen wat je hoofd leeg gaat maken..

Denk aan je, heel veel liefs en een hele dikke knuffel!!

XxX

Och meis die huilbuien heb ik ook zoooooo vaak gehad, zag t zooo vaak niet meer zitten en toch voor iedere poging (IUI of ICSI) wist ik me toch weer helemaal op te laden...op een of andere manier kun je toch weer de kracht vinden om weer verder te gaan...
Meis er is nog hoop echt waar, ik ben momenteel het bewijs dat wonderen bestaan (alhoewel ik t zelf ook nog steeds niet kan bevatten)...laat je tranen gaan als ze komen, poetsen helpt lekker om alles op een rijtje te zetten in je hoofd, hopelijk vliegen de twee wachtweken voorbij met de gezellige kerstdagen en dan duimen we allemaal dat 2012 jouw jaar gaat worden!!

Hey meid,

Wat kan het leven klote zijn hè? Ik hoop voor je dat het huilen wel heeft opgelucht en dat je dat stukje van je verdriet kwijt bent.

Al wordt de weg van IVF nog zo zwaar, ik weet zeker dat je sterk genoeg bent om je er doorheen te slaan! Moet je kijken waar je al bent, je hebt je al door zoveel heen geslagen! Je hebt daar wel mooi de kracht voor gevonden en je hebt nog niet opgegeven.

Lieve star, ik geloof echt dat wij allemaal over een aar met een dikke buik of een hummeltje rondlopen. Je bent sterk genoeg voor IVF!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan