Vanochtend IUI nr.6. Toen het voorbij was en de gyn mij sterkte met alles wenste, werd ik overmand met intens verdriet. Kon gewoon niet stoppen met huilen!! Alle spanning kwam eruit en ineens besefte ik dat dit de laatste keer was. Dat de weg om een wondertje te mogen krijgen nu nog zwaarder en moeilijker gaat worden.... Ik weet dat nr.6 ook een kans biedt, maar geloof daar allang niet meer in. Begin januari hebben we een evaluatiegesprek waarin IVF wordt uitgelegd. Als alles meezit gaan we in februari voor de 1e poging.
Pfff... Wat een heftige dag. Ben helemaal op. Gelukkig ben ik verder vandaag vrij, muziek hard aan en poetsen maar! Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofdje....
Meiden, heel veel succes en sterkte! Dit kl*te-jaar zit er bijna op.... Op naar een vruchtbaar 2012 met veel positieve resultaten!!!
Veel liefs
Pfff... Wat een heftige dag. Ben helemaal op. Gelukkig ben ik verder vandaag vrij, muziek hard aan en poetsen maar! Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofdje....
Meiden, heel veel succes en sterkte! Dit kl*te-jaar zit er bijna op.... Op naar een vruchtbaar 2012 met veel positieve resultaten!!!
Veel liefs