Update

Hallo Dames,

Een kleine update van hier. AFgelopen week weer bij de vk geweest. Het kindje was goed gegroeid en liet van zich horen door tegen de dopler aan de schoppen. Ik mag helaas niet meer de sporten doen die ik deed. Ik geef zumba en stijldansen. Maar daardoor buikspieren die het niet fijn vinden om uit te zetten. De vk zei dat het beter is om voorlopig even helemaal niets te doen op dat gebied. Anders zou het het kindje kunnen benadelen omdat het niet meer kan groeien. En dat willen we natuurlijk niet. Mijn andere zwangerschapskwaaltjes zijn ook nog goed aanwezig. Nog steeds regelmatig spugen, veel moe en buikpijn.

De aankomende tijd zal ik niet veel aanwezig zijn op het forum. Manlief wordt dinsdag geopereerd. Ze gaan een versleten tussenwervel weg halen en van titanium een stijger bouwen. Na ong 4 dagen zal hij weer thuis komen en dan mag ik verpleegster zijn.

Voor iedereen alvast hele fijne kerstdagen en een gelukkig 2012 waarin we allemaal (weer) mama gaan worden.

liefs

Wordt spannende tijd. Misschien wel fijn als niet meer bezig met dansen en zo lekker bij je mannetje kan zijn. En nu kan smurf lekker door groeien!!!

Kissies!

Terug
Bovenaan