Update....

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Even een kleine update.....er zijn niet echt veel bijzonderheden hoor maar ik heb wel iets raars.....

Jullie kennen het gevoel wel als je ongi eraan komt, krampen in de buik, lage rugpijn etc.... nou, ben ik 7 Dec ongi geweest en meestal daarna verdwijnen die kkachten weer maar nu heb ik sinds mijn ongi nog steeds diezelfde klachten..... lage rugpijn en blijf maar krampen in de buik houden en heb ook een opgeblazen buik. (van de week ook dat slijm)

We zitten nu echt in de vruchtbare periode en ik voelde eergister duidelijk m'n ei! We klussen even niet elke dag maar zo om de 2 dagen, even geen druk op de ketel, ook doordat we nu natuurlijk weten dat de kans op een natuurlijke zwangerschap erg klein is bij ons...... maar goed, we slaan het ook niet helemaal over want het is niet volledig uitgesloten en wie weet......

Verder heb ik het heel druk en werk ik veel extra (werk in luxe parfumerie) Morgen gelukkig een dagje vrij en ben ik blij als het straks kerst is en we even kunnen genieten van alle gezelligheid, familie en elkaar.....

Hoop met jullie alles oke en geniet van de dagen die gaan komen.....sowieso...niet alleen omdat het kerst is! Hahaha!

Liefs Lynn

hey lieverd,

ik blijf toch even je berichtjes volgen ook al zit ik niet meer bij deze forum van zwanger worden.
maar toch wil ik je even weer een dikke knuffel geven en dat je natuurlijk de hoop niet op mag geven de wonderen zijn de wereld nog niet uit. ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt. ik gun het je echt van harte!
Een hele fijne kerst alvast en geniet lekker van die dagen.

knuffel
Liefs

Lieve Lynn,

Wat zit een vrouwe lichaam toch vreemd in elkaar he?
Wat goed dat je je ei voelt. Ik voel dat niet en ga eigenlijk maar af op het slijm.
Wel had ik tijdens mijn zwangerschap een hoop afscheiding (slijm) Meer dan normaal.

Ik wens jullie ook heel gezeligge dagen, geniet van elkaar en hoop op positieve berichten in het nieuwe jaar.

Liefs, Peet

Dat jij je ei zo duidelijk kan voelen vind het knap! Tjah alles kan he en ik zou idd gewoon blijven volhouden. Maar idd zo min mogelijk druk dan gaat het vast het voor je lukken!

Ik wens je een hele fijne dagen toe

Groetjes, Sharon

Lieve Lynn,

Gek ding hè, zo'n vrouwenlichaam??!!
Ik denk het de ene keer helemaal te snappen door er met de volgende ronde knap mee op mijn gezicht te gaan. Ik snap het er vaak ook niets van-:(

Maar wat ik denk te lezen in jou schrijven is dat je je nu duidelijk anders voelt en je lichaam zich nu echt aan het voorbereiden is op een zwangerschap...de wonderen zijn ook voor jou de wereld nog niet uit! Het zou natuurlijk zo maar kunnen!
Ik weet ook niet wat je 'klachten' kunnen zijn, ik hoop goede gedachtes-:)

Fijne dagen!

hey lynn

ons lichaam kan ons idd flink voor de gek houden, dat is zo vervelend soms! maar hee we geven de moed niet op :) goed dat je je ei hebt gevoeld! voor nu fijne feestdagen :)

liefs!

Nog even volhouden, in het nieuwe jaar heb je vast al snel goed nieuws!

Liefs Daisy

sommige kunnen iid hun eisprong voelen, ik zelf toevallig ook, maar moet er wel op letten..(luister niet altijd zo goed naar mijn lijf :( )

wel wil ik je als tip mee geven, dat het voor de zaadjes beter is om het om de dag te doen..
elke dag dan zijn de zaadjes nog niet goed en sterk genoeg om bij jou boven te komen.

maar vaak als je je niet lekker voelt,rugpijn,hoofdpijn,buikpijn,dan kan dat goed met je vruchtbaarheid te maken hebben..een vruchtbare dag dus..
best gek van je lijf, want zo'n dag heb je geen zin in de klus,terwijl het wel een goede dag(3 dagen) kan zijn.

succes

Terug
Bovenaan