update

Hallo allemaal

Daar ben ik weer!
Hier even een update over mijn hoge bloeddruk etc.
Ik heb nu zo ongeveer 3 weken thuis gezeten met een te hoge bloeddruk. Vorige week moest ik naar het ziekenhuis daarvoor.
Daar bleek de bloeddruk, na al die rust, wel gedaald te zijn, maar wel net op de grens wat mag bij een zwangere bij 22 weken.
Ik hoef gelukkig geen medicatie te nemen en ik hoef ook niet bij de gynaecoloog onder controle te blijven.
Wel moet ik elke week naar de verloskundige voor controles.
Daarnaast moet ik me niet al te druk maken. Ik heb daarom op het werk afgesproken dat ik halve diensten draai, dus 4 uurtjes per dienst.
Eerst vond ik dit erg vervelend en wilde ik gewoon volop blijven werken. Maar ik heb me erbij neergelegd en bedacht dat mijn gezondheid en die van ons zoontje belangrijker is.
Als ze me vorige week hadden gezegd dat ik helemaal niet meer mocht werken had ik het ook goed gevonden. Deze week heb ik dus 4 uurtjes per dienst gewerkt en dat voelde zeer goed. Heb nog energie voor andere dingen, heerlijk!
Vanavond heb ik weer een echo. Een verloskundige in opleiding wilde oefenen met 20 weken echo's en had mij gevraagd, tuurlijk zei ik ja!
Leuk man, nog een keer naar ons zoontje kijken voor de 3e keer in 3 weken.

Verder nog leuk nieuws gehad van mijn beste vriendin.
Zij heeft op de dag dat ik wist dat ik zwanger was een miskraam gehad.
Ze belde me vanmorgen op dat ze weer zwanger is! Ik ben zo ongelooflijk blij! Nu maar hopen dat alles goed mag gaan deze keer. Zijn we toch nog samen zwanger!!!

Groetjes Patricia

Fijn dat alles nu goed gaat. Hoop voor je dat het nu ook goed blijft gaan met je bloeddruk.
Geniet ervan dat je samen met je vriendin zwanger bent. Voor haar hoop ik ook dat het nu goed gaat.

Terug
Bovenaan