Update

Hoi allen,

Hier opnieuw een update ik ben vandaag 41 zwanger , ja best wel heftig want ik bfn het zo zat nz een moeilijke negen maanden om nog die extra weken te doorstaan. Het bezorgd mij enkel depresssie, de spanning van wanneer gebeurd het nou eigenlijk maakt mij gek!!! Voel nog steeds niks straks vk bellen om te komen strippen , met de hoop dat het deze keer op gang schiet zoniet wordtdat weer een teleurstelling extra en dat zie ik echt niet zittten, ik reken op jullie zegen en voor iedereen die hun moment afwachten sterkte en succes xxx

Liefsss
 
En, is het strippen gelukt? Bij mij vandaag weer niet, maar mijn baarmoedermond was weer korter en zachter dan eergisteren. Ook lag de kleine nog lager (kon dat dan?). Vannacht veel last gehad van voorweeen, maar er is dus wel wat gebeurd nu. Deze vk heeft tot morgenavond dienst en ze achtte de kans groot dat ik haar nog zou treffen tijdens de bevalling. Dus ondanks dat het strippen nog niet kon, wel positief nieuws hier. Nu heb ik ook al de hele dag last van voorweeen en moet ik af en toe best moeite doen om ze op te vangen. Het voelt net zo als de dag voordat ik van de eerste beviel. Ik ben het inmiddels ook echt meer dan zat. Ik ben nu 41 w +1. Hopelijk gaat er bij jou ook echt iets gebeuren nu!
Liefs Wendy
 
Hoi wendy,

Ja het strippen op zich is gelukt maar vond het zo pijnlijk :( aub laat het toch maandag op gang komen ik wil maandag niet nog een keer gestript worden :( vond het echt vreselijk, ja kindje was al goed te voelen, 1cm ontsluiting baarmoeder was verweekt er hing ook wat bloed aan de vingers dus volgens vk was het succesvol maar wat het als uitslag gaat geven weten we natuurlijk niet, kben rond 15 uur gestript en tot heden nog geen weeen, het is alsof ik haar nog steeds voel strippen hier bah heb vreselijk pijn en druk aan mijn schaambeen ik weet niet wat het is , ik hoop alleen dat ik tot maandag beval, succes en laat je het weten als het zover is

Liefss xxx
 
Terug
Bovenaan