Ik zit niet meer zo heel veel achter de computer. Best druk met twee kindjes, als de ene slaapt dan is de ander wakker en andersom haha! En anders wel druk met de was en huishouding etc. Maar lees nog wel geregeld mee hoor. Zo ik moet er ook aan geloven, volgende week donderdag 1 maart moet ik ook weer aan het werk, ik begin op een andere groep dus is helemaal weer wennen. Maar heb er wel heel erg veel zin in. Gideon is vanochtend voor het eerst mee geweest naar de crèche, en het ging erg goed. Hij heeft daar zelfs een uurtje geslapen op bed. Terwijl de afgelopen dagen het ritme ver te zoeken was. Hij wilde steeds bij mij zitten en weer veel spugen en weinig slapen en veel huilen (misschien ook regeldagen). Nu slaapt hij al sinds dat ik hem op heb gehaald van de crèche, heerlijk, haha! Yara ligt ook nog te slapen, dus even computeren haha! Mijn man heeft een late dienst dus vanochtend toen beide kids op de crèche waren, hebben we helemaal niks gedaan haha, ik heb zelfs nog even geslapen! De nachten gaan wel steeds beter, gelukkig. Want dat is erg vermoeiend, Yara word soms ook nog wel wakker dan is ze haar speen kwijt of zo. Dus dan ligt Gideon net weer en dan begint Yara. Hij wil ook vaak bij je zijn, en valt dan op schoot in slaap. Tot voor kort kon ik hem maar moeilijk weg leggen vooral s'nachts dan werd hij gelijk weer wakker en dan was het erg huilen. Nu leg ik hem wakker weg en kletst hij nog wat. Vooral s'nacht wil hij dan bij mij liggen na zijn voeding, en liggen dan maar op de bank, erg vermoeiend dus. Maar gaat steeds beter. Soms ben ik wel een uur met hem bezig om hem weer op bed te krijgen maar beter dan op de bank slapen, haha! Best lastig, Yara kon ik altijd zo weer weg leggen en sliep ze weer verder. Maar omdat hij best veel spuugt (denk toch een lichte vorm van Reflux) kan ik hem niet zo gauw weg leggen. En valt hij vaak op de arm in slaap, omdat hij toch tijdje rechtop gehouden moet worden. Gisteravond sliep hij om 21.30 uur (dan ook z'n laatste voeding) en melde zich om 3 uur vannacht, hij sliep weer om 4 uur tot vanochtend 7 uur!
Ook groeit hij een beetje heel snel, laatste keer was hij al 7100 gram!!!!!!!!!!!!!!!
Lang verhaal maar als ik dan ook even tijd heb!
Liefs Marie
Ook groeit hij een beetje heel snel, laatste keer was hij al 7100 gram!!!!!!!!!!!!!!!
Lang verhaal maar als ik dan ook even tijd heb!
Liefs Marie