Update

Hoi allemaal,
Hier weer een berichtje van mij vanuit het ziekenhuis.
Ik ben nog steeds geveld door een longembolie na de bevalling van onze prachtige en gezonde zoon Vigo.
Ik ben vorige week donderdag ontslagen uit t ziekenhuis, maar helaas zondag jl. Toch weer opgenomen nadat de klachten weer terug waren. Nu dus weer flinke dosis antistollingsmedicatie zodat mijn bloed goed is om naar huis te ku nnen. Ondanks alle pech gaat t goed met me en ben ik supergelukkig met Vigo. Hij krijgt borstvoeding en hij is erg tevreden. Ik zie dat veel van jullie ook al bevallen zijn. Allemaal gefeliciteerd, en zodra ik thuis ben zal ik weer vaker online zijn.
Degene die nog moeten bevallen; heel veel succes!!
Liefs Kirsten
 
Oh balen dat het weer niet goed ging.
Gelukkig heb je kleintje bij je dat doet een mama goed.

Hopelijk knap je snel helemaal op en mag je lekker naar huis met vigo!
 
Hay meid!

Fijn dat je even wat laat weten, was al zo benieuwd hoe het met je was......
Ik hoop dat je snel naar huis mag! Dan kunnen we weer snel kletsen!

Liefs..............hoe gaat het met Vigo?

xxxxxxxxxxxxx me
 
Wat ontzettend balen dat je weer terug naar het ziekenhuis moest! Inmiddels ben ik ook bevallen van onze zoon Vigo haha! Toen ik las dat jullie je zoon Vigo hadden genoemd, was onze zoon er nog niet en wisten wij ook nog niet of het een jongen of meisje ging worden. Wel hadden wij de naam Vigo ook gekozen voor jongen, erg leuk!
Heel veel sterkte met je herstel!
En geniet van jullie Vigo!
Liefs,
Marjolijn
 
@ marjolijn, wat toevallig iid dat jouw zoon ook Vigo heet!
Mijn man is half spaans vandaar dat wij voor de spaanse variant hebben gekozen, je ziet ook nog wel eens Viggo. Maar Vigo vonden wij mooier.

Hoe gaat het met jullie mannetje?

xx Kirsten
 
Terug
Bovenaan