Update.

Hey meiden,

Twee erg spannende dagen achter de rug. Nou deze zijn voorbij!
Vanmrgen al om half 5 wakker mijn vriend ook, dus meteen maar een test gedaan. Net zo donker of licht als de test van gisteren ook met ochtendurine. Wij helemaal blij, want dat zou betekenen dat de hcg niet is afgenomen en de pregnyl geen oorzaak meer kan zijn!!
Tot een uur geleden. Moest weer nodig plassen en, ja hoor, rood bij het afvegen. Net weer gekeken en het is echt ongi. Gewoon hetzelfde als altijd met lichte krampjes.

Ook op dag 10 na de pregnyl (dag 15 na iui) kan ik dus nog niet betrouwbaar testen...

Ik baal flink, maar voel me toch nog niet echt verdrietig. Zal misschien zo wel komen...of niet...

Deze cyclus hebben we de evaluatie van de eerste 3 keer iui en slaan wij een keertje iui over.

Bedankt voor alle steun meiden, had zo graag goed nieuws willen brengen vandaag of morgen!

Liefs Daisy

Dat is écht balen joh! Maar neem die tijd/rust om het weer op te pakken (of niet) want dat is zó belangrijk!
Sterkte meid, hou je taai!
X

effe nog een lullige vraag hoor. Maar heb je nog getest om te zien wanneer de pregnyl dan wel uit je lijf is? Scheelt misschien weer voor de volgende keer dat je wel weet wanneer je kunt testen?

@supertje, ik heb daarna niet meer getest, eigenlijkhelemaal niet meer aan gedacht... Ik zal straks met de ochtendurine nog een keer testen, idd wel makkelijk om te weten of de pregnyl nu goed mijn lichaam uit is!
Thanx voor de tip!

Liefs Daisy

De pregnyl is mijn lijf uit, zelfs met de beste wil is er geen streepje meer te onderscheiden! Ben ws een dag te vroeg geweest en was er gisten al niets meer te zien.
Weer wijzer voor de volgende keer: wachten met testen tot 2 dagen na nod!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan