Update

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden!!

Ik had vanmorgen al een heel verhaal getypt, maar dat is op de 1 of andere manier niet geplaatst....

Ik had gister even gemaild met de vk en die adviseerde mij vanmorgen nog een keer te testen met geconcentreerde urine. Zij had het Over zo'n vroege test van clear blue, maar ik had die kruidvat 2voor5 al in huis. En het lijkt me dat als die positief is, dat zo'n clear blue dat helemaal is, toch??

In ieder geval heb ik vanmorgen getest en er stond weer een streep!! :-D Nog steeds wel erg licht, maar wel iets donkerder dan gister.

De vk vertelde me ook dat ik, omdat het nog zo pril is, in principe nog ongesteld zou kunnen worden.... En dit is dus ook wat ik gister bedoelde....

Ik ben er dus nog niet helemaal gerust op, maar ik ben voorzichtig een beetje blij! Nu maar hopen dat we het weekend goed doorkomen....

Iedereen trouwens bedankt voor de lieve berichtjes van gister!!!!

Ik hou jullie op de hoogte!

Nou zou inderdaad zeggen, heeel voorzichtig gefeliciteerd!

En inderdaad hopen dat het echt blijft zitten. Ik zit nu 7dagen voor mn NOD maar ene moment denk ik neeee andere denk ik ja maar ja waarom weet ik niet. Maar inderdaad risico als ik nu zal testen en hij is posi zou ik blij zijn, maar zo pril dat het is...dat je inderdaad bang bent dat het sneller mis gaat. Ik hoop dat je lekker gaat genieten van je kleine rijstkorreltje hahah wat uitgroeid tot een baby!

Ook ik had vanmorgen 2x wat geplaatst maar ja... staat er niet op nu wel!

Oh meid wat fantastisch nieuws!!

Ik begrijp je terughoudendheid, zaterdag was je nod toch? Maar wat kun je vroeg testen dan zeg! Toch die kruidvat testen he?!! Die zijn echt goed! Ik weet niet of CB ook zo vroeg goed test hoor, de digitale denk ik bijna zeker van niet, dan krijg je denk ik nog 'niet zwanger' te zien.

Ik hoop voor je dat je een goed weekend zult hebben en dat je maandag nog steeds met positief nieuws komt!!

Liefs

Spannend hoor! Hopen dat je snel bij de november mamas komt:) gefeliciteerd!

Hee hee,

Ik had vanmorgen ook mijn verhaal getypt maar is ook niet goed gegaan denk een foutje op de site !

Maarre wat enorm spannend zeg als alles goed gaat ben je dus gewoon zwanger !!

Dus een voorzichtig proficiat alvast !!

Liefs

Spannend!!!! Ga heeeeel hard duimen dat je het weekend doorkomt............

Alvast voorzichtig gefeliciteerd.....

Wat een spannende tijd voor je meid!! Ik zit ook in de 6de versnelling met mijn duimen......voorzichtig gefeliciteerd!

Hou je ons ff op de hoogte? Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan