Update

Hey meiden, ook hier even een update...

Ik heb afgelopen week stiekem (en eigenlijk veel te ver voor nod) een test gedaan en daar stond duidelijk een tweede streep op. De test de volgende dag was wat lichter en sindsdien test ik alleen maar negatief, terwijl de ovulatietesten dik positief blijven! Ik snap er niets meer van!

Vanmorgen dacht ik weer licht positief te testen, maar die test was heel raar... Duidelijke controlestreep, dan lichtroze, een witte streep en dan een kaarsrecht duidelijk lichtroze streepje... Vaag! Ik ga er vanuit dat deze test fout geproduceerd is, maar het houd de spanning er toch wel even in! Ik heb maandag mijn nod, dus ik heb nog ff, maar ik ben deze ronde zo ongeduldig! Weet neit waar dat ineens vandaan komt, haha!

Hoe is het met de andere meiden? Hoever zijn jullie intussen met behandelingen?

Liefs Daisy

Hee daisy,

Wat spannend iedere keer zeg !!!

Ik hoop dat het raak is voor je !! maar dat hoop ik iedere keer voor je het helpt alleen tot nog toe niet ......

En dat je ongeduldig bent nu is echt niet raar hoor het mag ook nu wel weleens raak zijn he !!

Bij ons is het rustig op dit moment vruchtbare periode dus klussen dit weekend en dan een week later bloed laten prikken 21ste cyclusdag om te kijken of ik wel een eisprong heb gehad en 11 april terug voor alle uitslagen dus ben benieuwd !

Liefs

Jeetje! Wat ontzettend spannend!! Zou het dan toch?? Hoop het voor je, meis! Er zit niks anders op dan wachten :( De duimen draaien rond, hoor!!

Wij zitten middenin het IVF-traject. Ben op 't moment ontzettend beroerd. Hoofdpijn, hele zware gevoelige eierstokken ( aan de ene kant 12, de andere kant 3/4). Heb lekker een weekje vrij genomen, even de rust pakken. Maandag de punctie en hopelijk donderdag de terugplaatsing! Ben wel een beetje zenuwachtig, maar laat 't allemaal maar over me heen komen......

Maandag een spannende dag voor ons allebei! Succes!

Liefs xx

Spannend star! Ik hoop dat je dit maar een keer nodig hebt, dat deze keer genoeg is! Goed dat je zo op jezelf let en even wat dagen vrij hebt genomen.

Succes!

X

Terug
Bovenaan