Update

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

Vanmorgen huisarts gebeld en ik kan vanavond nog even langskomen...
Wilde vanmorgen ook nog een testje doen alleen geen test meer in huis, hoezo onvoorbereid!?!?
Alleen zijn we al een paar dagen op de camping en de winkels liggen niet om de hoek....
Dus ga straks even de kruidvat opzoeken en dan testen. Maar ik weet dat ochtend urine beter is maar als ik het vanmiddag doe maakt toch niet zo heel veel uit? Heb echt geen zin meer om tot morgen te wachten!

Ik ga nu even bijkomen want onze pup en andere hond hebben weer veel aandacht gevraagd van mij en vannacht nog vroeg mijn bed uit:)

Fijne dag meiden!

Liefs Ram24

Lieve Ram,

Wat goed dat je vanavond nog terecht kan bij de arts! ben benieuwd wat hij/zij zegt.
Als je bij de Kruidvat die test haalt 2 voor 5 dan kan je die straks gewoon doen...tsja...ochtend urine is wel geconcentreerder maar deze testen kunnen volgens mij de gehel dag dus gewoon doen!

Laat je nog even weten hoe het allemaal afloopt?
Nu lekker even ontspannend meid.

Liefs Lynn.

Lieve Ram24,

De spanning blijft dus nog.
Als je vanmiddag wil testen, drink dan niet teveel meer, dan is je urine geconcentreerder. Hopelijk heb je dan geen dokter meer nodig. Succes en ik ben benieuwd naar de uitslag! Succes!

Liefs Mamamijn

Wat een spanning zeg! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Liefs een november-mama

OOOh fijn zeg dat je gelijk terecht kunt.

Die kruidvat heeft een omzet aan de meiden hier!

(werk zelf bij KV haha)

Hopelijk heb je heel snel duidelijkheid!

Liefs

Dat is erg fijn dat je straks nog langs mag komen!

Ik hoop dat zij je ook wat meer duidelijkeheid kunnen geven en anders doet de kruidvat test dat straks wel voor je!! Hopen op een positest!!!!

Terug
Bovenaan