Update

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Eergisteren een test gehaald van clear bleu dus gisterochtend gedaan met ochtend urine en weer een foutmelding dus contact opgenomen met cb ze waren heel aardig ik krijg een nieuwe test thuis gestuurd!!! Echt heel lief van ze gistermiddag dus weer naar de kruidvat geweest om nog maar een test te halen ook weer van cb maar helaas niet zwanger het blijft toch telkens weer een teleurstelling..... Maar we geven de moed niet op volgende week woensdag weer naar de gynaecoloog ben op het gewicht gekomen waarop we voor verdere behandeling in aanmerking komen ik ben nu inmiddels al een halfjaar niet ongesteld geweest dus dacht ook niet dat ik zwanger zou kunnen zijn maar had wel de symptomen vandaar toch maar een test gedaan... Volgens mijn gynaecoloog zou het kunnen helpen om een paar kilo eraf te krijgen wel is kunnen helpen om mijn ongesteldheid weer op gang te laten komen dus ben daar mee bezig ben nu 10 kilo kwijd want had toch inderdaad wel overgewicht nu bijna 2 maanden later maar toch nog geen rode duivels te bekennen dus de volgende stap zou zijn clomid dus denk dat ik daar volgende week mee mag gaan starten......

Heel veel liefs Diana (PS IK HOU JULLIE OP DE HOOGTE)
.

Hè meid wat een toestand

Nou gelukkig let je dr op en hopen dat het gauw gaat gebeuren blijf posetief en met veel veel geduld zal duimen voor jou dikke knuffel marie

Hey meid...

Wat goed dat je het volhoud en ernaar toe werkt!
Ik hoop dat je straks snel zwanger mag zijn!

Liefs Ram24

Denk dat je eerst iets krijgt om ongesteld te worden. Primolut of provera. En hoop dat je daarna snel met de clomid mag starten!

Hey meid,

Wat een gedoe zo he.
In ieder geval succes met alles!

We duimen voor een kleintje!

Liefss

Hoi hoi

Ik denk ook dat je eerst iets krijgt om je ongi op te wekken, om je baarmoeder helemaal schoon te maken, anders werkt Clomid niet.
Ik heb zelf vandaag mijn laatste dag Provera gehad em hoop eind deze week met Clomid te beginnen,als mijn ongi dus goed doorzet.

Hopen dat je ook aan deze medicijnen gaat, het s erg fijn dat ze je helpen aan je grootste wens!

Hoi meiden,

Bedankt voor alle lieve reacties ik heb in december al provera gehad maar geen resultaat gehad dus ook geen rode duivels mijn vriend zijn zaad is ook naar het lab gegaan daar krijgen we volgende week woensdag ook de uitslag van ik ben voor 2 maanden terug bij de gynaecoloog geweest en toen vertelde hij mij dat ik als il weer bij hem kom op controle en er nog steeds geen rode duivels zijn ik clomid zou krijgen dus ga ik er ook vanuit dat ik die volgende week woensdag krijg voor geschreven maar ik blijf jullie op de hoogte houden en laten we inderdaad hopen dat we met zijn allen snel zwanger mogen zijn

Veel liefs Diana

hey wat goed dat je al 10 kilo bent afgevallen!

nu hopen dat de medicijnen je helpen zwanger te worden!

groetjes

Terug
Bovenaan