Update

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Even een update van mij.
Ben even een tijdje rustig geweest en dat heeft een oorzaak gehad heb vorige week zondag een vreselijke pijn aanval gehad in mijn maag de pijn trok door naar mijn rug het werd zelfs zo erg dat ik het niet meer kon uithouden en gebeld heb naar de huisartsenpost moest die zelfde avond nog komen ben toen door gestuurd naar de spoedeisendehulp waar is gebleken dat ik galstenen heb nu moet ik worden geopereerd mijn galblaas gaan ze verwijderen dit gaat binnen 3 weken gebeuren dus allemaal erg spannend nu is ook het geval dat ik mocht gaan starten met clomid afgelopen woensdag de laatste clomid gehad gisteren een echo en wat blijkt er is gewoon een eisprong wat echt super goed nieuws is nu moesten we gisteren en vandaag gaan klussen erg spannnend dit zeg en nu was het ook het geval dat er in plaats van 1 eisprong juist 2 zijn zowel links als rechts morgen weer terug voor een echo.... hoop zo dat het gaat lukken!!!

Veel liefs Diana

hi,
maar als je zwanger bent dan zullen ze de operatie moeten uitstellen? of niet.

zelf heb ik ook mijn galblaas laten verwijderen, in de zwangerschap kreeg ik daar last van,en pas na de zwangerschap wisten ze wat het was.galstenen...
ze dachten eerst dat het bij de zwangerschap hoorde,en omdat ik meerdere klachten had,
zoals paniekaanvallen,dachten ze eerder aan hartkloppingen,omdat ,mijn hart ook op hol was.

sterkte ermee, ik hoop iig dat je snel zwanger bent,maar ook van de pijn af komt.

spannend twee ei sprongen!!

Beterschap met de galstenen! Naar hoor!
Maar wat een goed nieuws, 2 eitjes!!! Straks krijg je nog een tweeling ;)

Duim hard voor je!!!

Terug
Bovenaan