update

Hallo meiden,

Al een tijdje niet op het form geweest.
Ik wil even zegge dat alles goed met mijn en de kleine gaat. Vrijdag had ik een echo gehad, en alles was goed, kleine was goed gegroeit, begint nu toch echt een mensen vorm tekrijgen. hij of zij was lekker aan bewegen en het hartje klopte goed. 24 mei weer een echo, maar dan de officiele termijn echo.
Ik verheug me daar enorm op.
Morgen gaan we naar disney land parijs, we hebben daar erg veel zin, vooral me zoontje, na mickey zijn vriendje hihihi...

Ik ben steeds meer benieuwt wat voor geslacht de kleine krijgt.
daarom ga ik met 16 weken ongeveer een pret echo laten maken.
Ik heb niet echt een voorkeur, maar zal het wel leuk vinden voor de fam van mijn vriend dat er nu eens een meisje in de fam komt, het zijn alleen maar jongens hihihi....
Ik zelfde wilde gewoon een kleine erbij hebben voor mijn zoontje en voor ons zelf, mijn is zowel jongen als meisje welkom en belangrijkste dat het gezond is!!!

Wat denken jullie wat voor geslacht jullie kleine krijgt??

zo dit was mijn update weer, en alle nieuwe moeders, welkom bij de club en gefeliciteerd!

liefss suzanne

Ik en mijn moeder denken een jongetje, terwijl mijn schoonmoeder een meisje denkt.

Op vaderdag 17 juni geef ik mijn vriend een geslachtsbepaling echo kado, dus dan weten we het.

Tot die tijd blijft het gissen, spannend!!

Liefs PSCL

Ik heb geen idee wat we krijgen. Ook geen voorkeur. Heb al een zoon, en qua naam is een meisje leuker. Jongensnaam komen we namelijk niet echt uit echt. Meisjesnamen wel al, en ik vind die te gek!!!

Wij doen ook geslachtsbepaling, ben Geeeeeeerm te nieuwsgierig!

Kun je dat al met 16 weken doen? Bij ons doen ze vanaf 17 dus ik ga rond 17,5

Liefs

Wat fijn dat het zo goed gaat.. En naar disney land parijs, heerlijk. Geniet ervan...

Wij willen ook weten wat het wordt, ben veel te nieuwschierig!!

Hier waarschijnlijk ook tussen de 16 en de 17 weken een echo..

liefs

met 14 weken doen wij geslachtsbepaling 2 juni zooo spannend. ik denk dat het een jongen wordt eigenlijk denkt iedereen dat. dus ik lach me dood als het een meisje is. hebben voor meisje wel een naam maar jongen komen we ook niet uit haha!

Hoi hoi manlief gaat voor een jongen, maar ik denk dat het een derde dochter word... Whaha we zullen zien! wij willen niet weten wat het wordt, dus met de geboorte zullen wij het pas weten!

Wij hebben vanaf het begin allebei gezegd een meisje. Een vriendin van mij die jarenlang zwangerschapsyoga heeft gegeven keek me gisteren aan en zei: jij krijgt een meisje, zie het aan je gezichtsuitdrukking. Wij zullen moeten wachten totdat het geboren wordt omdat wij het vooraf niet willen weten. Spannend!
By the way: ook wij hebben een rij meisjesnamen maar geen enkele jongensnaam.........hoe kan dat toch???

Lieve Suzanne,

Wat fijn te lezen dat alles goed is met jullie en de kleine uk! Heerlijk Euro Disney! Wij zijn vorig jaar nog geweest met vrienden en hun dochter en zowel groot als klein hadden de tijd van hun leven!

Wij gaan ook een geslachtsbepaling doen met 17 weken (dat kan hier niet eerder) Ben ook heel nieuwsgierig of we 2 jongens of 2 meisjes krijgen :)
Ik en mijn man denken jongens maar meisjes zouden we ook heeel leuk vinden maar echt, hoe cliche het ook klinkt, als ze maar gezond zijn! De rest van de familie denken trouwens ook jongens.....haha!

Nou meid, heel veel plezier! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan