Update...

J3nny23

New member
Hallo dames!

Hoeist met jullie? en de kleine...
Ik heb al een tijdje niets van me laten horen heb het echt heel druk gehad en jammer genoeg veel last van mijn rug/heup.
Ik loop al een maand bij de fysio en die zegt dat het een onsteking is door overbelasting en de zwangerschap.
Ik werk in de zorg op een behoorlijk zware groep op dit moment dus na mijn werk heb ik veel last.
De zware dingen doe ik niet alleen meer op advies van de fysio want anders krijg ik bekkeninstabiliteit.
Om heel eerlijk te zijn schrok ik daar wel wat van.
Ik ben nu inmiddels 15 weken en doe er alles aan om niet de komende maanden plat te hoeven liggen.
De misselijkheid is gelukkig inmiddels over.
En op mijn heup na heb ik helemaal nergens last van.

We hebben 30 juni de 20 weken echo net voordat ik en mijn vriend gaan trouwen!
Ik heb al een jurkje uitgezocht en heb er erg zin in!

We hebben inmiddels via marktplaats een hele leuke babykamer gekocht en ook al een box.
Het moet alleen nog geverft worden maar vraag me af of ik wel mag verven...
Hoe lijkt het bij jullie? hebben jullie al wat inkopen gedaan?

Zal zo trouwens even een buikfoto op hyves zetten, ben inmiddels aardig gegroeit en ben erg trots op mijn mooie buikje :d...

Liefs Jenny
 
Fijn is dat hè dat de misselijkheid weg is...
Hoop dat je nog lang alles kunt blijven doen... Maanden plat liggen lijkt me ook niks.
Ga zo ff op Hyves spieken Hihi

Liefs
 
Heel mooi buikje Jenny!!
Maar wel heel naar dat je zo'n last hebt van je lijf...
Luister er maar heel goed naar! Ik heb vanochtend toevallig een artikel gelezen waarin staat dat op het moment dat je pijn voelt je eigenlijk al net iets te ver bent gegaan, daarmee vergroot je de kans op BI aanzienlijk!

V.w.b. verf; je mag verven, maar wel op waterbasis (niet terpentine) en goed ventileren! (ik heb het dinsdag toevallig met de vk besproken omdat ik van 15 deuren & kozijnen alle verf aan het afbranden ben, en daarna moet ik ze ook nog schilderen pfff, leuk zo'n klushuis...)

En 30 juni trouwen... leuk zeg, en grote kans op heerlijk weer! Wij zijn ook zwanger getrouwd, en hadden de 20 weken echo ook net voor ons huwelijk! Volgende week donderdag alweer 2 jaar, time flies!
 
Hoi ,


Ik durf nog niet echt iets te kopen nu ik denk dat ik met de 20 wkn los zal gaan . Ook wil ik 1 kant van de babykamer behangen maar de kleur is nu nog moeilijk ivm niet weten was voor geslacht .

Ook willen we nieuwe tapijt leggen . De rest gaat dan makkelijker ...

Suc6 met verfen
 
doe je wel rustig aan meid
ik koop ook af en toe wat hoor het is me vierde en ik heb natuurlijk heel veel moet alleen een duo wagen met reiswieg aanschaffen en nieuw matras en beddegoed natuurlijk verder eigenlijk weinig al vind ik dat elk kindje ook zijn eigen kleeertjes moet ebben dus ook die worden gekocht
 
Terug
Bovenaan