Hallo dames!
Hoeist met jullie? en de kleine...
Ik heb al een tijdje niets van me laten horen heb het echt heel druk gehad en jammer genoeg veel last van mijn rug/heup.
Ik loop al een maand bij de fysio en die zegt dat het een onsteking is door overbelasting en de zwangerschap.
Ik werk in de zorg op een behoorlijk zware groep op dit moment dus na mijn werk heb ik veel last.
De zware dingen doe ik niet alleen meer op advies van de fysio want anders krijg ik bekkeninstabiliteit.
Om heel eerlijk te zijn schrok ik daar wel wat van.
Ik ben nu inmiddels 15 weken en doe er alles aan om niet de komende maanden plat te hoeven liggen.
De misselijkheid is gelukkig inmiddels over.
En op mijn heup na heb ik helemaal nergens last van.
We hebben 30 juni de 20 weken echo net voordat ik en mijn vriend gaan trouwen!
Ik heb al een jurkje uitgezocht en heb er erg zin in!
We hebben inmiddels via marktplaats een hele leuke babykamer gekocht en ook al een box.
Het moet alleen nog geverft worden maar vraag me af of ik wel mag verven...
Hoe lijkt het bij jullie? hebben jullie al wat inkopen gedaan?
Zal zo trouwens even een buikfoto op hyves zetten, ben inmiddels aardig gegroeit en ben erg trots op mijn mooie buikje :d...
Liefs Jenny
Hoeist met jullie? en de kleine...
Ik heb al een tijdje niets van me laten horen heb het echt heel druk gehad en jammer genoeg veel last van mijn rug/heup.
Ik loop al een maand bij de fysio en die zegt dat het een onsteking is door overbelasting en de zwangerschap.
Ik werk in de zorg op een behoorlijk zware groep op dit moment dus na mijn werk heb ik veel last.
De zware dingen doe ik niet alleen meer op advies van de fysio want anders krijg ik bekkeninstabiliteit.
Om heel eerlijk te zijn schrok ik daar wel wat van.
Ik ben nu inmiddels 15 weken en doe er alles aan om niet de komende maanden plat te hoeven liggen.
De misselijkheid is gelukkig inmiddels over.
En op mijn heup na heb ik helemaal nergens last van.
We hebben 30 juni de 20 weken echo net voordat ik en mijn vriend gaan trouwen!
Ik heb al een jurkje uitgezocht en heb er erg zin in!
We hebben inmiddels via marktplaats een hele leuke babykamer gekocht en ook al een box.
Het moet alleen nog geverft worden maar vraag me af of ik wel mag verven...
Hoe lijkt het bij jullie? hebben jullie al wat inkopen gedaan?
Zal zo trouwens even een buikfoto op hyves zetten, ben inmiddels aardig gegroeit en ben erg trots op mijn mooie buikje :d...
Liefs Jenny