Update

Lieve meiden,

Vandaag bij de verloskundige geweest. Ik had gebeld en ik kon gelijk komen. Kreeg een echo en :) Laat ik positief blijven, ons kindje deed het goed, zat lekker daar vanbinnen te bewegen en te zwaaien.

Alleen in de baarmoeder zelf zat een heleboel bloed, een heamatoom. Nog een verloskundige erbij gekomen.... ze zei: 'We kunnen er niets aan doen, we zien het wel vaker, maar gezien de grote wil ik je toch naar het WKZ sturen, zodat ze even mee kunnen kijken.

Het kan dus zijn dat er nog weer zo'n mega stroom bloed gaat komen, zoals de vorige keer. Ik moet nu echt rustig aan doen en niet zwaar tillen etc.

Volgende week dinsdagmiddag naar het ziekenhuis om te kijken hoe en wat. Ik ben nu 13 + 2 wk zwanger, dan ben ik bijna 14 weken.

Spannend. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs

Hai lieverd,

Allereerst heel fijn dat jullie kindje het goed doet en dat hij of zij lekker aan het bewegen is!
Maar meid, wat een spanning zo zeg! Pfff....dat is vast ff schrikken. Goed dat ze je extra controleren en dat er serieus notie van wordt genomen maar dat neemt de spanning niet weg voor de komende dagen.

Neem jezelf goed in acht en neem echt even pas op de plaats! Ben wel blij weer iets van je te lezen hoor ook al is het een 'dubbel' verhaal.
Als je weer gaat bloeden, kan dat dan nog gevolgen hebben voor jullie ukkie? Ik lees het toch best vaak dat zwangere dames 'last' hebben van een heamatoom....

Ik wens je heel veel sterkte en ik denk aan je!

Lieve knuff Lynn.

Hai Lynn,

Je weet het nooit he... het zit niet alleen zeg maar 'onder' de vruchtzak maar ook een beetje tussen de vliezen, de verloskundigen zijn heel voorzichtig met dat soort uitspraken. Maar ze zeggen denk ik niet voor niets dat je ECHT rustig aan moet doen. Ze heeft het wel een paar keer op mijn hart gedrukt. Dat ik me heel schuldig zou voelen als ik door te druk te zijn of te zwaar te tillen, het niet goed zou gaan.

Ze zei je hebt een prachtig kind daar in je buik zitten en die doet het heel goed. Jij moet alleen nu voor jezelf en je kindje echt even rust nemen. Ik adviseer geen volledige bedrust, maar neem jezelf in acht.

Dus daar moeten we het mee doen, ze heeft wel een heel mooi fotootje meegegeven van ons kindje, dat vond ik wel heel erg lief. Ze zei:' Dat doet je altijd goed, om dat te zien.... '

Jeetje meid jij ook al! Gelukkig natuurlijk dat jullie ukkie het goed doet maarik hoop dat je goed naar je vk luistert en echt even wat rust neemt... Lukt dat met je kindje in de buurt?
Sterkte, maar ga wel uit van het positieve hoor!

@charlotje Mijn kleine loopt nu ongeveer een maandje, dus dat scheelt een hoop getil en gedraag :)

Op mijn werk is het een ander verhaal. Maar ik kan gelukkig goed voor mezelf opkomen en ze zullen het zeker begrijpen dat ik niet zwaar kan tillen.

Ik blijf positief hoor, het komt vast goed!

Oh meid! Klinkt bijna hetzelfde als bij mamaartje!

Ik zou me ziekmelden, alleen om het zekere voor het onzekere te nemen! Leg het op je werk uit. Als hun je niet snappen.....?

Sterkte en beterschap...

En doe heeeeeeeeeeeel rustig aan meis!
Je prachtige babietje zit op jou te wachten. Schakel desnoods een oppas, poetshulp of iets dergelijks in!

Liefs

verschrikkelijk wat een onzekerheid allemaal bij de dec mama's. Meid idd denk aan jezelf en juliie kleine uk en houdt je rustig.. Als ze dit niet begrijpen op je werk helaas voor hun dan!!

Ook hier goed positief blijven en alles komt goed!!!

liefs

Terug
Bovenaan