Update

Voor de balangstellende even een updateje. Koen heeft heel veel last gehad van krampjes en de nachten waren een ramp. Kreeg ongeveer 2 uurtjes slaap en dan hield het wel op. Inmiddels hebben we 2 mooie nachten achter de rug, waarbij hij om 23.30 uur een fles krijgt, vervolgens om 3.30 uur en dan om 7.30 uur. Dus hele nette tijden. Hij krijgt nu 6 voedingen, om de 4 uur. Hij is pas sinds gisteren aan het groeien, maar zit nog maar 20 gram onder zijn geboortegewicht.

Tjerk vindt zijn broertje nog steeds geweldig. Als ik met Koen bezig ben, blijft hij lief spelen. Hij moet wel even kroelen of een kus geven. En dan is hij weer tevreden.

Ikzelf loop inmiddels weer in mijn normale kleding, zit op mijn oude gewicht en buiten de vermoeidheid om, voel ik me prima. Ik mis wel het getrappel in mijn buik. Beetje een leeg gevoel zeg maar.

Maar er zijn natuurlijk ook dingen die je absoluut niet mist na een zwangerschap en bevalling.
De ontplofte mossel, aambeien, het vloeien, enz enz. Was even vergeten dat dat er allemaal ook bij hoort hahahahaha.

Haha ten eerste ik lig echt in een deuk hier van je opmerking ontplofte mossel haha!! Komt weer goed!!

Maar fijn dat koen het nu goed doet!!en dat tjerk zijn broertje zo lief vind!!geniet maar lekker van je mannen en de kraamweek!!

Hihi idd die ontplofte mossie haha hilarisch.......
Sneu he die krampjes......ook al weet je dat ze er doorheen moeten bah het gaat door merg en been en dan ook nog 's nachts pppfff das ff pittig geweest kan ik me zo voorstellen!
Wat leuk zeg dat Tjerk als zo'n lieve grote broer is.

Oooh en normale kleding wouw echt petje af!!!
Meid geniet van jullie gezin tis jullie zo gegund!!
liefs louise

fijn zo'n update hoor.
k ben enorm nieuwschierig hoe het gaat.

jammer van die krampjes. dat is zo zielig.
hoe gaan de nachten nu?

hoe voel jij je?

ik ben jaloers op je meid, nu al terug in je oude kleding. was je veel gegroeid of viel dat mee.
hou ons op de hoogte hoor.

knuf smooty

gelukkig hebben de krampjes zich verplaats naar de middag en/of avond. Dus de nachten zijn beter te doen. Hij krijgt nu om 12 uur en dan om 4 en 8 uur weer. Niet dat ik nu veel bij kan slapen, maar maak toch wel 5 uur per nacht. Helaas is er wel nu altijd 1 die denkt dat ik mijn middagslaapje wel kan missen hahaaha. Komt ook wel weer goed.

@smooty ik was maar 7 kilo aangekomen. 5 meer als bij Tjerk maar zit al een paar dagen op mijn normale gewicht. Wat nog wel aan het zakken is trouwens hahaha.

haha moest ook lachen om je ontplofte mossel ;-)

wat fijn dat het goed gaat op de krampjes na, hopelijk trekt het snel bij. en wat fijn dat je wer in je nrmale outfit kan, heerlijk,

ben ook erg benieuwd naar een foto van je kleine man hoor?

Terug
Bovenaan