Update

Hai allemaal. Nou we gaan nu de 7e week in. Voel mij niet meer zo misselijk smorgens maar wel vreeeeselijk moe steeds. Ben zoooooo moe. Oh ja het eten gaat steeds beter maar heb er nog wel moeite mee. Ik moet steeds aan mensen vragen of ik iets nu wel of niet mag eten.

Voorbeeld: mag ik knoflooksaus mag ik mozzarella eten oh ik Heb zo een trek in kaassouflees maar shit mag ik die wel... En ga zo maar door. Ti's echt vreselijk.

Lieve Aichaaatje, maak je niet zo druk joh!! Waarom zou knoflooksaus niet mogen? En een kaassoufflé wordt gefrituurd, dus als er al een bacterie in zou zitten overleefd die het heet vet niet! Dus lekker een kaassoufflé eten!!
Mozzarella mag je meestal wel, ff op de verpakking kijken. Uit de supermarkt zijn ze volgens mij allemaal van gepasteuriseerde melk gemaakt. Als ie vers van de kaasboer komt zou ik ook twijfelen.

En als je per ongeluk toch iets eet wat je eigenlijk niet zou mogen eten, geen paniek! Er is een kleine kans dat je er ziek van wordt en de baby er ook iets van merkt. Het is niet zo dat je iets eet dat niet mag en het meteen foute boel is!!
Probeer beetje te relaxen en genieten van je eten.
En bij twijfel kun je altijd even navraag doen, hier of in je omgeving. Xx

Hey,

Maak je inderdaad niet zo druk om het eten. op de site staat duidelijk wa je niet mag hebben.

probeer lekker te genieten. Fijn dat je klachten wat af nemen.

en als er wat is schrijf het lekker op het forum.

liefs

Terug
Bovenaan