Update

Hoi dames,

Ook vanuit mij een update:)

Alles gaat hier super goed! We zijn twee weken geleden verhuist en de rust begint weder te keren:)
Probeer elke dag jullie berichten te lezen maar ben erachter gekomen dat ik niet het persoon ben die overal op reageert.... Excuses hiervoor!!

Vandaag hebben wij de derde echo om 10.15.... Twee weken geleden ook echo gehad. Vriendin van mij werkt bij de echo en daar kunnen we zo vaak als we willen naar toe:) mazzelkonten zijn we! Op deze manier kunnen we de groei van onze kleine spruit heerlijk volgen! De combi-test gaan wij niet doen. Als er een verhoogde kans zou zijn en we zouden de vruchtwaterpunctie moeten laten doen zouden wij afhaken. Geen onnodig risico op een miskraam!

Mijn kwaaltjes zijn niet noemenswaardig, vermoeid maar hier geef ik heerlijk aan toe door na het eten een uurtje te slapen en tijdens het auto rijden word ik misselijk. Gelukkig fiets ik veel haha.

Ik zal laten weten hoe mijn echo was.

Voor iedereen met goede echo's gefeliciteerd, degenen die in onzekerheid zitten het komt vast goed zorg voor afleiding en maak je niet te druk, is niet goed voor de beeb;)

Liefs

Hai,
Wat goed dat alles lekker gaat! Ben jaloers wat betreft je echo's!! Wat heerlijk dat je het zo kan volgen!
Ik word ook misselijk in de auto heel raar nog nooit autoziek geweest en nog kotsmisselijk worden, en helaas moet ik wel veel met de auto. Opa's en oma's wonen wat ver.

Maar verder heerlijk genieten en op naar de bolle buikjes!
X

Terug
Bovenaan