Update

Hoi meiden,

Heb al een heel poosje niet meer gereageerd, wel meegelezen, dus ben wat dat betreft wel helemaal op de hoogte van iedereen.. Ben heel druk geweest en weekje ziekenhuis gespeeld hier thuis, ik ziek, manlief ziek en. Meiden ziek.. Glukkig weer over nu..

Ben alleen nog zooo moe.. Hoopte echt dat het al wat beter zou gaan, maar dat laat nog even op zich wachtten blijkbaar..

Woensdag heb ik controle gehad bij de VK. Met Doptone het hartje mooi horen kloppen, groeide goed, alleen m'n bloeddruk is heel laag, maar Jah, beter als te hoog...

4 juli mag ik voor de volgende controle...

Liefs An

Oh meid wat vervelend dat jullie zo ziek zijn geweest! En hoop dat je je snel weer helemaal goed voelt! Ook die vermoeidheid Pffff!

Fijn dat jullie het hartje hebben gehoord weer en dat alles goed was op de bloeddruk na dan idd. Wat kun je daar eigenlijk tegen doen?

Liefs

Hee An,

Wat naar zeg dat jullie allemaal zo in de lappenmand hebben gezeten, bah! Gelukkig zijn jullie weer beter.

Fijn dat jullie het hartje hebben gehoord, er is geen mooier geluid dan dat he? Pas je wel goed op jezelf met je lage bloeddruk? Te hoog is niet best maar te laag ook niet hoor. Goed je rust pakken meid (iig waar het kan)

Op naar 4 Juli :) Liefs Lynn.

Hey an,

Jeetje wat vervelend als jullie allemaal ziek zijn geweest!! Tja dan wordt het ook al moeilijk om van je vermoeidheid af te komen!

Wat fijn dat je het hartje goed hebt horen kloppen. Ik moet nog 2 weken wachten op de volgende controle..

Tja een lage bloeddruk veroorzaakt ook vermoeidheid. En idd beter te laag dan te hoog. Voor je kindje nier vervelend alleen voor jezelf! Zorg dat je lekker op tijd je rust pakt en voorzichtig zijn met duizeligheid enz..

liefs

Hier nog iemand die sinds deze week zo moe is!!! Ik heb echt het idee dat ik tegen de tijd aan het vechten ben soms... Gelukkig slaapt mijn kleine (6 maand) nog veel, dus tussen de middag ga ik ook nog liggen!

Fijn dat de controle goed was!

Beterschap!

x

Ja dat hakt er in hè als de kinderen en manlief ziek zijn. Hier ook zo iets. Paar weken geleden had Marjolein de waterpokken en nu Thijmen.

Fijn dat je het hartje weer behoort hebt.

Bij mijn dochter had ik ook een lage bloeddruk, dan nam ik vaker een dropje.

Hoi hoi..

Inderdaad als de kies ziek zijn en jezelf erbij, sloopt je dat wel...

Vannacht weer bagger begon Carice weer met overgeven... En om 4 uur begon Nienke te huilen, had in dr bed geplast.... Dus echt lekkere nachten doorslapen zit er ook even niet in... Vanmiddag duik ik er weer lekker in en dan gaat is wel weer...

En ik heb idd altijd zoute drop in m'n jas of tas zitten... En daar neem ik er ook wel regelmatig een van... Duizelig vind ik nog niet zo vervelend vooral die moeheid.
.. Maar Jahjah ti's voor een goed doel...

Liefs An

Terug
Bovenaan