Update

Hallo!

Ik merk dat het hier wat stiller word. Had dat ook wel verwacht... mijn steun en toeverlaten in de zwangerschap en het eerste jaar met mijn minimannetje...
Steeds minder vaak hebben we nieue dingen te vertellen... of minder vaak advies nodig... Maar nog steeds een hecht ploegje. dat je verhalen wardeert. respecteerd en helpt waar nodig!
Ik heb echt heel veel aan jullie gehad!

Moest ik ff kwijt...

Update jorn!

4 juni controle bij cb gehad. en laatste spuiten...
Jorn is nu 11,7 kilo en 81,5 cm. alles lekker zoals het hoor.. Lichamelijk en motorisch is jorn goed ontwikkeld. en is erg ver voor zijn leeftijd. ze stond te lachen toen jorn een bal pakte en mooi ging voetballen. Qua taal gaat het prima, maar jorn is een fysieke jongen. en waarschijnlijk ontwikkeld hij zich eerst voledig lichamelijk.... Lichamelijk onderzoek was goed. maar ze mocht niet met de stetoscoop luisteren. die duwde hij steeds weg. en met de prikken, moest ik hem zowaar in de houtgreep houden. hij wilde niet. en was daarna ook echt boos op de arts.. elke x als ze hem weer aankeek deed ie.......... grhmmbledahmm hihihii.. zow grappig!

Hier verder alles goed. Jorn slaapt nu al een week in zijn eigen bed. vanf het begin en slaapt door! ik is weer trots!

Fijn dat alles goed is, altijd weer leuk om te horen dat je kindje het goed doet.
Lief dat hij kan voetballen, staat zo grappig!
Goed dat hij weer in zijn eigen bed slaapt en nu doorslaapt, misschien net even die periode nodig gehad dat jullie dichtbij waren en dat het nu weer goed is, hoop voor jullie dat het zo mag blijven ;-)

Ik was hier de cb afspraak helemaal vergeten en hing er gelijk een boze miep aan de telefoon nou jah... volgende keer beter hoor, in al die 4,5 jaar is me dat pas de 2e keer dat het me overkomt.

Liefs Marina

komt denk ik ook omdat er een aantal nu ook
dingen op fb zetten dat er hier niet veel meer nieuws word vermeld.
merk zelf datik hier steeds minder kijk.
wand zoals je ziet gaat het gewoon goed met

de kids.

Terug
Bovenaan