Update

Hallo dames.

Ten eerst wou ik even zeggen dat ik mijn naam veranderd heb van jolien1985 naar brandje85

Verder heb ik vandaag de eerste afspraak gehad bij de gyneacoloog. En ik heb een echo gehad. Het hartje klopte mooi! Dus ik ben helemaal blij.
Over 2 weken moet ik terug komen.

Ik ben wel weer enorm misselijk. bij mijn eerste heeft dat 9maanden geduurt. Ik hoop dat dat nu niet zo is.

Hoe gaat het met jullie

Liefs Jo

Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!
Ik heb 2 weken geleden een echo gehad, omdat het niet duidelijk was hoe lang ik zwanger was. Ik was toen ca. 5,5 week en er was al een kloppend hartje te zien.Over 2 weken krijg ik mijn 2e echo.

Erg hè, dat misselijk zijn. Zodra ik wakker wordt tot ik weer naar bed ga ben ik misselijk, bij mijn andere 2 had ik dat ook, allebei de eerste 4 maanden.

Groetjes

Hallo..
Lijkt me erg bijzonder de eerste echo?
vooral als je het hartje al kan zien..
ik ben tijdens de controle 6 weken en 3 dagen dus dan kan het dat je het hartje nog niet hoort toch??
ben je allang misselijk?
IK kreeg als tip voor misselijkheid om smorgens een cracker ofiets naast het bed te leggen zodat je eerst eet voordat je opstaat? maar jullie hebben erg denk ik meer verstand van als mij aangezien jullie al trotse moeders zijn!
sucses allemaal..
groetjes Jamie

Terug
Bovenaan