update.

Nou vanmorgen naar de vk geweest. Volgens de vk was zwangerschapsvergiftiging eigenlijk uitgesloten. Dit met die waarde bloeddruk en weken zwangerschap en het feit dat je meestal toch wl wat eiwitten in de urine hebt door afscheiding.

Controles gedaan en wat blijkt de klachten die ikheb (ja nog steeds met vlage hoofdpijn alleen minder heftig) komen van mijn Lage bloeddruk. Deze was vanmorgen 85/65.. HEb hem nog lager gehad bij de jongste maar nu is hij ook heel laag!! Hierdoor kun je je erg slecht eneroerd voelen en idd hoofdpijn krijgen. Mijn hb was flink aan het dalen en moest nog even bloed laten prikken om te kijken of ik niet aan mijn reserves bezig was.
Het hartje was meteen te horen bij de eerste poging en de baarmoeder lag al tot net onder de navel. Ze vroeg zelf al of ik de kleine ook al voelde omdat die zo hoog ligt. Ik voel de laatste week idd net alsof er flink wordt gezwommen in de buik en gisteren 1 x een klein duwtje!

nou nu kunnen we ondanks de kwaaltjes toch ook weer verder genieten!

liefs trientje

Hai meid,

Gelukkig is de zwangerschapsvergiftiging uitgesloten maar let wel goed op jezelf hoor. Lage bloeddruk is ook niet goed, zeker ook vanwege je hoofdpijn! Mijn bloeddruk is laatst ook gemeten en die was even laag als die van jou maar heb zo nu en dan maar hoofdpijn.

Fijn dat je het hartje weer hebt gehoord, mooi he?! Het wordt idd nu zo'n beetje tijd dsat we de ukkies gaan voelen :) Voel ook zo nu en dan borreltjes etc maar het wel het idee, vooral 's avonds dat het gevoel sterker word. Jij ook?

Geniet ervan! Liefs Lynn.

hey meid

wat een goed nieuws zeg! geen zwangerschapsvergiftiging dus :) en wel lage bloeddruk zeg jeminee! kun je daar eigenlijk wat aan doen?

echt super leuk dat je de kleine uk al voelt! ik voel heel soms wat geborrel maar nog niet heel duidelijk.

xxxx

Fijn dat zwangerschapsvergifteging is uitgesloten, dat wil je toch niet, zeker niet zo vroeg. Maar inderdaad wat is je bloeddruk laag zeg. Pffff niet zo gek dat je dan de klachten hebt. Sterkte ermee.

De kleine gaat vast steeds meer van zich laten voelen. Lekker zwemmend en schoppend.

Gelukkig is het geen zwangerschapsvergiftiging. Mijn bloeddruk is ook laag 90/60 en had de tip gekregen om cup a soup te gaan drinken. Ben vaak snel duizelig en beetje hoofdpijn .Als jij nog tips hebt gekregen hoor ik het graag :). Vorige zwangerschap was mijn bloeddruk steeds supergoed, dus wrs iets tijdelijks.

Wat gaaf als je de kleine al zou voelen! Fijn dat je het hartje weer goed gehoor hebt. Altijd zo mooi :)

Liefs

Terug
Bovenaan