update

Vorige week ben ik opgenomen in het ziekenhuis, dit vanwege vroegtijdige weeen en bleek ik toch een zwangerschapsvergiftiging te hebben.

Van het weekend bleek ik s'ochtends weer weeen te hebben, gelijk aan de CTG gelegd en ja hoor. De artsen zeiden dat ik zou gaan bevallen. Gelijk met spoed naar de verloskamer. Ik bleek 2 cm ontsluiting te hebben . Maar helaas na 2 uur was het helemaal stil.

Sindsdien is het zo nu en dan wel flink aan het rommelen, maar het zet maar niet door.

Gisteren hebben de artsen besloten dat ik naar huis mocht voor thuis opname (strikte bedrust). Mijn bloeddruk bleef stabiel (wel te hoog) en de kleine heeft tot nu toe nergens last van. Nu komt er elke dag iemand van het ziekenhuis langs om de controles te doen. bloeddruk, CTG, etc. Zodra mijn weeen beginnen of mijn gezondheid verder achter uit gaat, moet ik gelijk weer naar het ziekenhuis.

Als de kleine deze week geen aanstalte maakt, dan word ik aankomende maandag ingeleid. Daarna nog een paar daagjes ziekenhuis en dan mogen we samen met onze kleine meid naar huis.

Al met al een slopende week gehad, en ben er nu wel helemaal klaar voor. Het is nu echt afwachten!

He, meid wat vervelend allemaal! Wel heerlijk dat je toch weer naar huis mocht. Na zo'n slopende week rust je nergens beter uit dan in je eigen bed (vind ik dan), maar je gedachten zullen toch wel vol zijn van wat zorg en over alles wat er nog komen gaat.

Heel veel sterkte, zorg goed voor jezelf en binnenkort hebben jullie je kleine meisje in je armen.

pfff je hebt een paar pittige dagen achter de rug en nog voor de boeg zo te lezen. Hoop voor je dat jullie meisje lekker zelf besluit te komen
En anders heb je gewoon over een week je kindje al in je armen. Mooi vooruitzicht om in het oog te houden
Tot die tijd sterkte ermee
xxx

Goh wat een gedoe allemaal! Ik kan me voorstellen dat je nu toch wel snel je kindje in je armen wilt hebben. Tijdens mijn eerste bevalling werd ik ook ingeleid vanwege te hoge bloeddruk, ik moest na die tijd ook langer in het ziekenhuis blijven aangezien mijn bloeddruk alleen maar hoger werd, uiteindelijk kreeg ik medicatie, deze heb ik nog steeds.
Ik wens je heel veel succes en sterkte. Ik hoop voor je dat je kleintje snel wilt komen, mogelijk zonder inleiding.
Succes!

Wat een pech! Denk je met al die weeën en die 2cm ontsluiting dat het dan toch eindelijk gaat gebeuren en dan zet het niet door!
Heel erg veel sterkte de komende week en ik hoop voor jou dat de kleine meid zich spontaan zal melden van de week.

Pff, wat balen zeg! ik hoop dat het deze week/dit weekend nog doorzet! En anders dat je lekker maandag van je kleine meid mag gaan genieten!!

Tot die tijd, succes!!!

Terug
Bovenaan