update..

even een update....

Dames even tussendoor een update..
Hier gaat alles rustig aan. Mijn bloeddruk is nog steeds laag maar als ik rustig doe gaat het goed. Nu met afgelopen donderdag die warmte merk ik dat dit geen succes is.. Het ergste is nog dat we maandag naar turkije gaan!! Heel lekker natuurlijk maar ook ERG WARM!!!

Verder heb ik alweer vanalles gekocht nadat we te hoen kregen dat het een meid werd..
1 pakje, 2 rompers, lief klein speentje van difax, sokjes,omslagdoek.
Zo lief allemaal.. Moet nog alles uitzoeken maar het meeste van onze dochter heb ik weggedaan dus mag extra veel shoppen nu!!

Als we terug komen van vak kunnen we de week erna voor de 20 weken echo!! 18 juli en 19 juli weer gewoon controle..

Vandaag de koffers inpakken, mogen bbq en maandag gaan we.
Meiden als ik geen tijd meer heb dan meld ik me na onze vakantie!!

Liefs trientje

Oh hahaha! Bij de Juni mama's :)
Meid, fijn dat het goed gaat ondanks je lage bloeddruk. Rustig aan hoor! Wel een lekker vooruitzicht, naar Turkije! Ja, daar is het natuurlijk ook warm maar ik vind het wel anders warm als dat benauwde plak weer hier in Nederland......

Veel plezier en geniet ervan! Liefs Lynn.

hey meis

haha de juni mama's:p; grappig. leuk he al dat nieuwe spul kopen. wel goed insmeren he op vakantie je wilt geen zwangerschapsmasker ;) en idd wat lynn zegt tis daar heel anders warm, ik hoop dat het meevalt en je lekker kunt genieten meid!

heel veel plezier xxxxx

Geniet ervan meid. En leuk hoor dat shoppen.

wij hebben ook de 18e de 20 weken echo.
jullie ook in het ADRZ in Vlissingen?

dankjewel allemaal.

peet, Nee dat zou voor ons wel wat ver zijn vanuit limburg . hihi
Wij gaan naar het azm maasticht. Krijgen wel een medische echo omdat ons zoontje maar 1 werkende nier heeft..

Iedereen nog een fijn weekend..

liefs trientje

Terug
Bovenaan