Update

Gister weer controle gehad bij de gynaecoloog. Ukkepuck was lekker aan het bewegen, daar hou ik van! Bloeddruk was goed en weer kilo minder (tot nu toe al 5 eraf komt door de Giardia Lamblia). Nu ook eindelijk gestart met medicijnen om die parasiet kwijt te raken.
Hartslag gehoord, wat een mooi geluid! Mijn baarmoeder komt tot net onder de navel (zoals bij 18 wk) en de placenta zit laag voor. Maar dat kan nog omhoog gaan met het groeie vd baarmoeder.

Met mijn schoonvader gaat het stabiel. Hij heeft 2 weken geleden een zware hersenbloeding gehad. Hij is nog heel suf en zijn conditie is slecht. Hij gaat waarschijnlijk eerst naar een verpleeghuis en daarna minimaal 6 maanden revalidatiekliniek.
Helaas wonen we niet in de buurt, en het op en neer rijden er naartoe hakt er bij mij nogal in. Mijn weerstand is echt slecht en ik krijg alle griepjes etc. Moet ook vaker overgeven.
Dus probeer goed mijn rust te nemen, daardoor blijft er nogal wat liggen. Het is even niet anders!
Door alle drukte ook wat minder op forum en weinig reageren. Ik probeer wel mee te lezen. Leuk om te lezen dat er best veel al weten wat het wordt en de eerste kamertje al worden ingericht.

Liefs Dominique

Hai lieve Dominique,

Blij te lezen dat het met jullie ukkie goed gaat en dat hij/zij lekker bewegelijk is! Ja, die hartslag....daar wordt je toch helemaal blij van?!! Alles ligt mooi op schema zo te lezen, fijn! Goed ook dat je kan gaan starten met je medicijnen, beter ben je gauw van die parasiet af!

Wat heftig zeg van je schoonvader. Had je verhaal al gelezen een tijdje geleden en ik kan me voorstellen dat dat er enorm bij jullie inhakt. Hij heeft nog een lange weg te gaan maar hopelijk komt het met veel revalidatie, liefde en steun weer helemaal in orde. Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is omdat jullie zover weg wonen. Maar denk ook aan jezelf en neem je rust waar dat kan en hoe moeilijk ook, laat de boel, de boel. Dat komt wel weer meid.

Maak je om het forum nou al helemaal niet druk. We leven allemaal met je mee en ik ben iig blij even een update van je te lezen.

Nou meid, hou je taai!! Liefs Lynn.

hey meis

fijn dat het goed gaat met de beep! wel naar te lezen van je schoonvader zeg :( en balen dat je niet in de buurt woont, maargoed je moet idd om jezelf denken zeker nu je minder weerstand hebt.

veel sterkte
xxxx

Sterkte met je schoonpa... Heftig hoor, en dan ben je zelf ook nog niet fit.

Maar super om te lezen dat het met de kleine goed gaat! Hopelijk knap je zelf snel goed op. Liefs en hou je ttaai meid...

Terug
Bovenaan