update

hey meiden

Hoe is het bij jullie?
Hier gaat het met brammetje wel goed hoewel me buikje is nog ver te zoeken helaas. Ik voel wel heel wat beweging vooral als ik mijn hand op me buik leg dan voel ik me hele hand omhoog komen zo raar en fijn omdat te voelen hihi.

Ik ben alleen heel vaak heel erg snel heel duizelig erg vervelend want zowel vk als ha weten niet waar het vandaan komt. ik voel me sinds ik zwanger ben net een spelden kussen want heb denk ik al 10x bloed en urine heb gegeven voor allerlei onderzoeken. Ben helaas ook al een paar keer flauw gevallen.
ook 2x onder de douche mocht vervolgens van mijn vriend niet meer alleen douche. hij was bang dat het weer zou gaan gebeuren maar nu heeft hij een tuinstoel onder de douche gezet zodat ik niet meer op de grond hoef te gaan zitten als ik weer sterretjes zie onder de douche en mag ik van hem weer enige sinds alleen douche hoewel hij liever niet heeft dat ik ga douche als hij niet thuis is (wat ik best logische vind)
Gelukkig voel ik het over het algemeen goed aan komen en kan ik op tijd gaan zitten of liggen heb echt geen zin om nog vaker de vloer een kusje te geven.

groetjes kim

Hè meid, wat vervelend. Helemaal omdat ze blijkbaar geen oorzaak kunnen vinden. Zal me ook dood ongerust maken als ik jouw vriend was. Je kunt raar terecht komen!

Wat leuk dat je beeb al zo goed voelt. Ben jaloers op je!

Doe kalm aan en hopijk gaat die duizigheid snel over.

Groetjes,

Oef das niet zo fijn meid! En je voelt m al, das zooo leuk! Je vriend heeft gelijk hoor, je weet niet wat er kan gebeuren als je alleen bent.
Hoe gaat t verder met jullie samen? Was toch even de vraag of jullie bij elkaar zouden blijven of ben ik in de war met iemand anders?
Sterkte me je duizeligheid, heb je al een Floradix geprobeerd of Roosvicee Ferro?

@ charlotje nee hoor dat was ik inderdaad. tussen ons gaat het op zich redelijk goed ik heb alleen heel erg veel moeite met hoe hij bepaalde dingen aanpakt.

Het is zo onwijs gaaf om brammetje al zo duidelijk te kunnen voelen maar ik moet dan wel op me rug liggen. als ik gewoon met de dagelijkse dingetjes bezig ben dan is het wat moeilijker maar het getrappel is dan ook aanwezig.

Heb wat die duizeligheid echt al van alles geprobeerd het is echt frustrerend vooral omdat ik niet weet waar het vandaan komt of wat ik er tegen kan doen.

Tjonge omheb alleen dat ik soms echt duizeligheid. Als ik ga zitten trekt het weg. Dat lijkt me echt eng als je ook daadwerkelijk gaat flauwvallen. Je vriend heeft groot gelijk dat je niet meer alleen moet douchen. Goed idee van de tuinstoel.
Ik hoop dat het snel over is. Dat bloedprikken is niet niks. Hier inmiddels ook al lek geprikt. Het is vooral naar als ze dan geen oorzaak vinden.

hey meid heerlijk dat je de kleine zo voelt! wel klote van de duizeligheid zeg! dat is niet niks flauwvallen. ik geef je vriend groot gelijk. en nu lekker zitten onder de douche zal vast helpen! hoop dat het snel over is meid, dat is geen pretje

xxx

Wow wat gaaf dat je je kleine al zo mooi kan voelen, echt klote van je duizeligheid. Hoop dat dat snel oplost, want dit is ook niks.

Liefs, x

Terug
Bovenaan