A
Anoniem
Guest
hallo meiden,
ik heb met de gyn gebeld, en omdat ik nu al op dag 51 zit (!) krijg ik nu medicijnen toegestuurt die de menstrusatie in gang zetten!
ik mag zelf bepalen wanneer ik daar me ga beginnen, of dat ik toch ga wachten op een spontane ongie....
verder kan ik de bloedonderzoeken niet in een ander ziekenhuis doen
dus ik denk dat ik (mocht ik nog niet ongie zijn dan) de zaterdag van onze vakantie begin met die medicijnen. dan hoef ik maar 1 x terug om boed te prikken!
tot zover de update... ik baal overigens nog stevig.
ook omdat de gyn gezegt heeft dat ik al een eisprong gehad had. zijn we dus gestopt met klussen... mischi9en haaden we toch net even 1 of 2x door moeten gaan..... maar goed zal wel geen eisprong gehad hebben....
alle wachtende succes!!
kus famke
ik heb met de gyn gebeld, en omdat ik nu al op dag 51 zit (!) krijg ik nu medicijnen toegestuurt die de menstrusatie in gang zetten!
ik mag zelf bepalen wanneer ik daar me ga beginnen, of dat ik toch ga wachten op een spontane ongie....
verder kan ik de bloedonderzoeken niet in een ander ziekenhuis doen
tot zover de update... ik baal overigens nog stevig.
ook omdat de gyn gezegt heeft dat ik al een eisprong gehad had. zijn we dus gestopt met klussen... mischi9en haaden we toch net even 1 of 2x door moeten gaan..... maar goed zal wel geen eisprong gehad hebben....
alle wachtende succes!!
kus famke