Update..

Hoi Meiden,

Nou vrijdag de 13de was het dan zover. Om 17.00 heeft en het bij zijn van haar gezin mijn schoonmoeder de laatste injectie gehad. Het was een zwaar moment. en bij de eerste spuit begon ze het uit te gillen van de pijn. erg moelijk gelukkig duurde dit maar enkele sec. en zakte ze al in een hele diepe slaap. daarna kreeg ze de laatste spuit die haar hart liet stoppen. de arts voelde gelijk naar het spuiten. en er was al gelijk geen hartslag meer. hoe raar dat iemand ze leven gewoon in een paar sec. gestopt kan worden.

Deze dagen zijn ook behoorlijk heftig al dat geregel. gisteren hebben we bij haar kunnen kijken hoe ze opgebaard lag. ze lag er netjes bij. We waren nogal bang dat het niet op aan te zien was. Je zag de rust in haar gezicht.

Verder is het allemaal best zwaar aangezien we ook nog een kleine van 15 maandjes hebben rond lopen, en we willen haar niet te vaak naar jan en alleman brengen. Hierdoor krijg ik weer een scheef gezicht van mijn schoonzus. en vind het stom dat ik er niet constant bij ben pff.....

zou willen dat alles voorbij was. en dat de rust weer terug komt. ben zo moe, slapen doe ik bijna niet en ben al 5 kilo kwijt...
gelukkig gaat het met de kleine in mijn buik allemaal goed. groeid goed en ook mijn bloeddruk is nog in orde.. Gelukkig voel ik de kleine in mijn buik heel veel bewegen. dus probeer ik daar maar een beetje van te geniet zodat ik het verdriet een beetje kan vergeten.

En ja nu op naar woensdag. Dan zal de crematie gaan plaats vinden.

Maar het fijnste van alles is wel dat mijn schoonmoeder nu de rust heeft en geen pijn meer heeft. het was genoeg voor haar. We zullen haar nooit vergeten. En missen elke dag...

xx Renske

Veel sterkte de komende tijd!
Laat je niets wijs maken door je schoonzus hoor!
Je moet het regelen met je kindje zoals jij dat het liefste hebt en commentaar van haar is het laatste dat kan! Heeft zij zelfeen kindje rondlopen of is zij zwanger van de eerste? Kan ze er niet eens over meepraten zou ik zeggen.

Sterkte woensdag!

Heel veel sterkte de komende tijd!

Fijn dat je het er voor je schoonmoeder een goed gevoel aan over houdt: dat ze er rustig bij ligt.

Hoop dat je na woensdag snel weer je rust kunt vinden en het allemaal een plaats kunt geven. Het is niet niets zoiets als je ook nog eens alle emoties en het veranderen van je lichaam door de zwangerschap ernaast hebt.

Sterkte!

Terug
Bovenaan