update....

hey dames,

vanochtend persoonlijk overleg gehad met de huisarts, hij heeft meteen de neuroloog gebeld voor overleg.
De uitvalsverschijnselen kwamen idd van de migraine. Moest wel direct naar de VK voor bloeddruk controle, dit om zwangerschapsvergiftiging uit te sluiten.
gelukkig was die in orde.
Wel het advies van alledrie gekregen om de komende dagen rust te nemen.
Waren ze op mn werk niet zo blij mee, maar dat interesseerd me op het moment helemaal niets.

ga nu maar ff mn oogjes dicht doen.

liefs Daisy

Goed zo meid, je moet je rust nemen. Werk....... Ik snap niet waarom er nog steeds werkgevers zijn die laten merken dat ze het niet leuk vinden. Ik snap die reacties niet.

Fijn dat je bloeddruk wel in orde was.

Hee Daisy,

Goed dat je toch gelijk actie hebt ondernomen! Gelukkig is alles in orde en tsja....je werk?? Ik ben het met Essie eens....ik snap ook niet waarom werkgevers gelijk zo moeten reageren, ik begrijp wel dat ze er niet blij mee zijn maar je hoeft dat niet zo te laten merken, jij en je kindje zijn toch het belangrijkste en ik vind het niet meer dan menselijk als ze hun bezorgdheid uitspreken i.p.v hun frustraties maar goed.....Ik vind het goed van je dat je je daar nu even niets van aan trekt!

Pak je rust en let goed op jezelf! Liefs Lynn.

meid goed dat je het hebt laten checken, je gezondheid is het belangrijkste! en wat weer een belachelijke reactie van je werk zeg, moet je eerst dood neervallen voordat ze een beetje begrip tonen ofzo?! pfff idd niet mee zitten en lekker rust nemen!!

liefs xxxx

Terug
Bovenaan