Update..

Hallo allemaal,

even een tijdje niet aanwezig geweest omdat het niet zo goed ging met mij, in zk gelegen vanwege veel te hoge bloeddruk en eiwitten in urine, ik heb alle symptomen van zwangerschapsvergiftiging maar mijn bloed was wel schoon. ik moest 24uur urine sparen en ze hielden/houden me extra in de gaten. gelukkig gaat het met de kleine wel goed en is hij heel actief. nog 2weken en 3dagen, ik wil hem zoooo graag in mijn armen maar tegelijkertijd ook heeel zenuwachtig.

We hebben vandaag ook een huis mogen bezichtigen en we krijgen morgen rond half 10 te horen of we hem krijgen SPANNEND!! (helaas moet er wel veel gebeuren)

Aan alle mama's die al zijn bevallen: VAN HARTE GEFELICITEERD!! en geniet van jullie baby's.

Aan de mama's die nog moeten: hopelijk zullen we spoedig ons kleintjes in onze armen hebben, dus nog even geduld al kan ik haast niet wachten :p

Liefs,

Lahijan

Wow heftige tijd gehad. Ken het helaas van bij de eerste. Heel rustig aan doen, maar ja als jullie nog willen verhuizen...hopelijk is het huis voor jullie. Heel veel sterkte, met het huisje en jullie gezondheid

Heey klinkt bekend hier ook gisteren weer naar het ziekenhuis op verdenking van zwangerschapsvergiftiging en veels te hoge onderdruk en barstende hoofdpijn ik weet hoe je je voelt hoop dat alles goed blijft gaan met jou en de kleine en denk aan je xxxx

@ jasch en mama van 3e, dank jullie wel. we staan op nummer 1 en moesten vandaag de papieren inleveren. horen binnenkort of het officieel is zodat we contract kunnen ondertekenen.

zwangerschap word met de dag zwaarder ik kan bijna letterlijk niet bewegen, en ik word opeens zo erg depressief en zie het leven niet meer zitten :( ik snap niet waar het opeens vandaan komt want ik ben gelukkig met mijn man en zwangerschap, mijn leven begint toch pas.. ik hoop dat het de hormonen zijn en het snel overgaat. maandag afspraak met de gyn en ik ga dit ook aangeven.

@ sammich, de hoofdpijn is idd heel erg. ik hoop ook dat alles goed zal gaan met jou en de bevalling morgen. heel veel succes en zal ook zeker aan je denken xxx

Liefs Lahijan

Hey even terug komend op die depresieve gevoelens schijnt heel normaal te zijn...ik heb er zelf ook last van en nog steeds ondanks dat ik weet dat ik morgen eindelijk ons kleine mannetje kan vasthouden en knuffelen ondanks me rot gewrichten en de voorspellingen van doktoren dat t miss moeilijk zou worden om zelf kindertjes te krijgen...ben ik niet uforisch van vreugde....het schijnt er allemaal bij te horen denk dat t ook een deel de vermoeidheid is.... Ik denk maar zo als ie morgen eenmaal in me armen ligt dan ben ik t allemaal vergeten xxxx liefs

Terug
Bovenaan