update

Hey meiden

Ff weer een update van mijn kant ...
Vandaag mijn ei zou hem eigelijk gister hebben dus 1 dag later ...Gister gelukkig geklust ghihi

Deze periode erg last van ups en downs soms behoorlijke downs ...
Het mezelf vewijten dat het nog niet gelukt is het mijn schuld is enz ..helaas was mijn lieve vriend elke x de bok maar hij begrijpt het gelukkig wel en is super lief voor me dus dat scheelt weer ;)

Helaas is onze oppas kat al 2 weken weg . We passen van mei tot november op mijn mams haar katten ( ze werkt op een camping en kan de katten daar niet houden ) . Nu is onze lieve muis al 2 week weg :( loop elke dag te zoeken en te zoeken helaas zonder resultaat en ook dit werkt dan niet goed op je down momenten ...

Ben nu lekker 3 dagen vrij en ga zaterdag naar strand feest in almere gaan er nog meer dames heen ?

Wens jullie vast een fijn weekeind !!
Knuffel Carola

Herkenbaar!! Ik krijg daardoor last van stemmingswisselingen. Niet echt gezellig voor manlief..

Hopelijk krijg je gauw een mooie test! Ik ga voor je duimen!

Begrijp ik het goed, is er een poes weg? :-(

Ik ga vandaag naar Reeuwijk, liggen op het strandje. Vanavond verjaardag, morgen bbq en zondag naar oma. Genoeg afleiding om die stomme ongesteldheid snel te doorlopen ;-)

Fijn weekend meid!

Ghihih die arme mannen ook maar ja , wij moeten het allemaal gaan dragen en verdragen dus af en toe een kreng zijn dat mag toch ?

Ja de kat is nu 2 week weg , weet niet meer wat te doen heb alles maar dan ook alles gedaan ..Ben bang dat we hem niet terug zullen vinden :(

Okay dus ook leuke dingen op de planning heerlijk is dat he ! ff iets anders aan je hoofd ...
Geniet er van !!

Liefss

Op zijn tijd moeten ze maar tegen ons gedrag kunnen ;-)
Ah wat sneu!! Ik snap helemaal hoe je je voelt. Wij hebben drie katten en als er eentje weg zou zijn... Ik zou 'gek' worden!
Gister niet gaan zwemmen, maar naar Boskoop gefietst voor een ijsje. Vandaag misschien naar het strandje. Mannetje is gaan nachtvisseneen zal wel gaan slapen straks! Jij nog plannen?
Liefs

Ja indd wen der maar aan ghihi ...

Ja hij is helaas nog niet terug dus vrees voor het ergste :(

Ik had gister een strand feest in almere dus daar heen geweest en flink verbrand ondanks het goed in smeren ..
Vandaag lekker binnen blijven zo maar een filmpje der in gooien ...

Terug
Bovenaan