Update

TWD

New member
Vandaag weer Vk geweest.
Ze gingen toch vandaag maar de fax versturen dus deze week of begi volgende week brief wanneer ik i ziekenhuis terecht kan. Hopelijk kan ik dan volgende week mijn kleine i de armen sluiten.

Gaat momenteel helemaal niet goed. Zit iedere avond te huilen van de pijn. Vk kon mijn buik maar amper aanraken en ik begon al te slikken, kun je nagaan als de beeb begint te bewegen.
Heb teveel pijn aan mijn buik.
S'morgens kan ik nog wat doen ook niet veel dus is meestal ff bij opa en oma langs en smiddags lig ik alweer uitgeput op de bank.
Verder gaat slapen nog niet. Lig bijna hele nachten wakker en 1 keer in de zoveel tijd slaappil slaap ik hooguit halve nacht door. Schiet niet op dus

Morgenochtend even op kraamvisite, en dan de rest van de dag maar weer op de bank. Af en toe beetje heen en weer lopen en verder niet teveel.

Vanavond alleen thuis:(
Baal ik zo van nu ik niets kan. Maar ja kan vriendlief niet altijd thuis houden.

 
Vervelend joh dat je zoveel pijn hebt. Maar nu dan nog even op je tanden bijten want het zijn dan echt de laatste loodjes nu er een brief naar het zhuis is. Hopelijk heb je volgende week je ukkie in je armen. Zet hem op meis!
 
Terug
Bovenaan