Update

Wij vinden de kerstdagen een goed moment om het aan de ouders en broertjes te gaan vertellen. Benieuwd naar de reacties! Mijn beste vriendin is al wel een tijdje op de hoogte! Fijn om er met iemand anders dan je partner over te kunnen hebben!

Ben nu acht weken en heb twee weken geleden eerste afspraak bij verloskundige gehad. Ook meteen echo gehad. Heel bijzonder om mee te maken! En het hartje klopt :) 4 januari is de vervolgafspraak.

Verder voel ik me flink beroerd, dus vandaar dat ik tijdje niet op het forum ben geweest... Ik ben de hele dag door erg misselijk. 's Ochtends moet ik daarbij ook overgeven en soms 's avonds ook, bah! Heb van verloskundige wel zetpillen gekregen, dus ik word er 's nachts in ieder geval niet meer wakker van, dat is wel fijn! Maar goed, het is voor het goede doel denk ik maar ;-)

Hoe gaat het met jullie? Anderen ook last van erge misselijkheid?

Ik wens jullie alvast fijne feestdagen en dat het jaar 2013 voor ons allemaal een mooi jaar mag worden met gezonde baby's!!

ik heb pas afgelopen week positief getest....maar nu al af en toe misselijk...bij mijn vorige zwangerschappen ook wat misselijk geweest, maar toe begon het pas met 6-8 weken!

Jij ook fijne feestdagen!

ik ben ook erg misselijk vooral als ik wat moet eten of moe ben. Gelukkig heb ik nog niet hoeven overgeven. Verder heb k eigenlijk geen klachten op dit moment
.
volgens onze eigen telling ben ik nu 6 +1

fijne feestdagen

Ik ben niet misselijk gelukkig hoop ook dat het weg blijft want bij de andere keren ben ik niks anders dan misselijk geweest en aan het overgeven tot 16 weken aan toe.

Fijne feestdagen

En, hoe waren de reacties?

Wat fijn dat je al zo vroeg een echo hebt gekregen. Wij hebben 7 januari onze eerste afspraak en dat is enkel de intake. Verder nog niks, echo zal in de derde of vierde week van januari plaatsvinden denk..

Ik heb tot nu toe nog weinig vervelende klachten. Ja, ik ben wel moe en licht in mn hoofd en daardoor voel ik me wel naar. Maar dat plassen, beetje krampen, rugklachten, gevoelige borsten en sterkere reuk, daar kan ik wel mee dealen!

Nou, ik hoop dat bij mij de misselijkheid snel voorbij gaat! Ben er wel klaar mee haha Helaas is het nu niet alleen maar meer 's Ochtends dat ik aan het overgeven ben... Volgende week toch maar weer even met de verloskundige overleggen voor tips...

De reacties waren super! Iedereen erg blij! Voor mijn ouders wordt het het derde kleinkind, maar voor de ouders van mijn vriend de eerste, dus kun je wel nagaan ;-)

Ik was zelf ook wel erg blij met een vroege echo! Ik kreeg die trouwens meteen bij de intake. Geeft je toch meer bevestiging en om te horen dat alles er goed uitziet is natuurlijk ook erg fijn!

Ik hoop dat het bij jullie blijft meevallen met de kwaaltjes!!

Wat een namenwijzigingen.. Blijft maar doorgaan.. Wat leuk om het tijdens de kerst te vertellen. Wij gaan dit doen na de eerste echo, als we een kloppend hartje hebben gezien!
Dus dat wordt als alles goed gaat 8 januari.

Terug
Bovenaan