Update

Vandaag 35 weken zwanger en het gaat nog steeds erg goed met de beebs!! Gisteren weer een echo en consult gehad. Ze wegen nu allebei rond de 2300/2400gr en daarmee heeft kindje 2 een enorme groeispurt gemaakt. Ze ligt ook OVER kindje 1! Haha, eigenwijsjes. Kindje 1 ligt ver ingedaald, dus we gaan voor een natuurlijke bevalling (jeej). Moet nu wekelijks terug komen en ze vragen zich af of we de 37 weken wel halen!! Ik hoop dat we het tot 38 weken volhouden met z'n 3tjes..... Al ben ik het lichamelijk erg beu. Kan niks meer!
We zien wel, ze doen het iig heel goed en daar gaat het om! Vind het nu wel spannend worden, hoor. Maar vriendlief is nog zenuwachtiger dan ik, hihi.

We hebben er zin!! Eindelijk gaan we elkaar ontmoeten!!

Liefs

Nou dat is inderdaad goed nieuws.

Het zou geweldig zijn als ze nog een weekje of 2 a 3 zouden blijven zitten.
Voor jullie als ouders, maar zeer zeker ook voor de kleintjes.

Wat fijn dat je in ieder geval een natuurlijke bevalling kan gaan proberen.

Hier is het weer rustig gelukkig.
Heb vanmiddag wel ziekenhuistas ingepakt voor het geval dat.

Liefs,
Bianca

hoi,

Wat een goed nieuws dat alles goed gaat en dat je voor een natuurlijke bevalling kan gaan :)
Hoop dat jullie het volhouden met zijn 3tjes tot week 38.

Liefs

Hi!
Spannend zég!! Nog even volhouden...
Grappig dat ze zo over elkaar heen liggen :)
En het zou zeker fijn zijn als je voor een natuurlijke bevalling kan gaan!
Succes met de laatste loodjes!

Liefs!

Hai meid,

Spannend hè?! Kan me heel goed voorstellen dat je het zat bent hoor, valt niet mee een tweelingzwangerschap.
Fijn dat je op de natuurlijke manier kunt bevallen.
Nou is ieder zijn pijngrens anders maar mijn bevalling viel me echt 100% mee. Je krijgt zeer waarschijnlijk wel al vrij snel een ruggeprik (meestal standaard bij een tweeling) en geloof me dat is heel prettig. (ik kreeg 'm bij 4cm ontsluiting)

Ze hebben overigens wel een mooi gewicht maar nog ff een week of 2 á 3 bij mama blijven is natuurlijk wel het beste!! Mijn jongens waren flink aan de maat voor een tweeling. ;-)

Wens je sterkte met de laatste loodjes.

Liefs Lynn. (Nov'12 mama van Dean en Jack)

hoi

wat een goed nieuws zeg!
ben benieuwd hoe lang ze nog even bij mama blijven een paar weekjes zou fijn zijn maar we gaan het merken

liefs

Aaaw, wat lief... Al die berichtjes :)

Ze zitten nog steeds veilig en warm in mijn buik, maar fysiek ben ik echt wel op. Ze zitten zo laag, geeft een enorme druk op m'n liezen en benen...pff.... Maar we houden vol!! Hoe langer, hoe beter! Nog maar maximaal 4,5 week ;) Mijn lieve schatjes... Wat zijn we nieuwsgierig! Ben totaal niet zenuwachtig voor de bevalling, hoop dat ze allebei natuurlijk en vooral gezond ter wereld komen!! En dan zorgeloos genieten....

Liefs xx

Terug
Bovenaan