update

heej meiden!
hier een tijdje geleden dat ik gereageerd heb! het is hier erg druk en ik ben zelf niet zo fit. had erg last van duizeligheid, hoofdpijn en enorm moe. dacht zelf dat het mn hb was, maar blijkt oververmoeidheid te zijn. ik kan geen één nacht normaal doorslapen, altijd moet ik wel een paar keer naar de kids toe om ze onder te stoppen oid. nooit lang, maar wel meestal een paar keer per nacht. volgens de huisarts ben ik gewoon oververmoeid... oeps... toegeven is wel ff slikken, maar het is wel zo. ik voel het wel maar je gaat maar door, met 3 kids en een man die de nachten werkt. maar toegeven en het uitspreken/bespreken werkt wel goed merk ik. deze week hebben we hier een enorme feestweek! vandaag is mn oudste zoon jarig, morgen onze 2e zoon en zondag ben ik zelf jarig. vorige week waren we 5 jaar getrouwd, ook een feestje dus... :)! allemaal leuk maar wel erg druk. ik heb maar besloten om me niet al te druk te maken en alles makkelijk te doen. dat geeft al een hoop rust! sinds vandaag rolt Tess op haar buik, erg leuk, op de verjaardag van haar broer!! trots op mn luie meisje haha!! ze is veel minder snel dan dr broers maar tis zo'n heerlijk kind, ik geniet er elke dag van! ze heeft inmiddels een bos krullen!! ze is nog steeds superbraaf! je hoort haar gewoon bijna niet! ze slaapt nog best veel en lang: pas dacht ik om kwart over 10 smorgens, oeps ik zal eens snel gaan kijken.... :$ ligt ze gewoon heerlijk met dr speen en knuffel te spelen... ze kan enorm goed spelen en kroelen met dr broers, erg leuk om te zien! gillen giechelen kan ze als de beste, tis een echte meid! :)! iedereen een fijne zomervakantie toegewenst!!
 
Gefeliciteerd met alle jarigen! Fijn dat het met Tess zo goed gaat, en dat ze nu rolt. Stijn is ook niet zo snel, maar dat vind ik niet erg.
Wat vervelend dat je oververmoeid bent, maar ik snap het wel, wij hebben er ook 3..... Op het moment gaat het 'snachts gelukkig goed, en hoef ik er bijna niet uit. Maar er zijn periodes (geweest) dat ik er voor de middelste regelmatig uit moet. En als de oudste nog een keer droomt, en de jongste weer op zijn buik rolt en niet terug kan, dan sta je 's morgens gebroken op ja! Maar gelukkig gaat het nu goed, dus die periode komt bij jullie vast ook weer. Maar 'savons om 9.30 zit ik ook al op de bank te slapen hoor! Ik wens je in ieder geval een fijne week toe en maak je er in ieder geval niet druk om. Ik heb inmiddels ook geleerd dat niet alles meer te plannen is met 3 en als iets niet af is of niet gaat zoals ik gedacht had, dan is het maar zo.......morgen weer een dag! Succes!
 
Hee meid,

Wat rot dat je zo oververmoeid bent maar ja, wat wil je met 3 kids. Het gaat maar door en eigenlijk geen moment rust. Het is natuurlijk ook genieten maar toch druk. Let goed op jezelf!

Gefeliciteerd met alle jarigen! En natuurlijk met je huwelijks jubileum. Goed hoor van Tess dat ze nu omrolt. De rest komt vanzelf wel hoor, ieder kindje zijn eigen tempo. Wat doet ze het goed. Oh en wat een heerlijk bericht, lekker uitslapen. Dat is hier nog nooit gebeurd hoor. Dean en Jack zijn altijd tussen 05:00/06:00 uur van de partij. Vraag me niet waarom.

Hou je taai en jullie ook een fijne vakantie. Liefs
 
Terug
Bovenaan