Update

TWD

New member
Logan is over 10 dagen 10 maand. Afgelopen week bij cb geweest en hij is 75cm en 9520gram.
Hij doet het echt super, loopt overal bij langs, gaat overal staan, eet met de pot mee, enz enz. Zit alleen nog steeds te wachten op zijn tandjes.

Verder is er een hoop rust in huis. Eind mei heb ik de relatie verbroken, daarna de honden weg moeten doen, had er geen tijd voor kon het financieel niet opbrengen en kon het echt niet combineren met logan vooral het uitlaten was een probleem. Ze waren allebei wel heel lief voor logan hoor hij kon echt alles met ze doen.
Anyhoe ben dus nog steeds druk bezig met dingen regelen, alimentatie, inkomen enz enz. Heb nu een bijstandsuitkering maar wil graag als gastouder aan de slag. Daar ben ik nu dus ook druk mee bezig.
Logan en ik hebben wel onze rust gevonden in huis. Ja het is een dondersteen maar ook ontzettend lief.

Verder heb ik een ' nieuwe' liefde. Afgelopen tijd hebben wij het ook zwaar gehad en hebben besloten het nu heel rustig aan te doen. Ik moet alles hier op de regel hebben en dan kunnen we uiteindelijk aan een goede toekomst werken.
O ja nieuwe staat tussen haakjes omdat we 9 jaar geleden een korte maar intense relatie hebben gehad. En daarna altijd goede vrienden zijn gebleven.

Nou ja lange update geworden maar wou het even laten weten
 
cloewja sterkte meis valt niet mee allemaal . Maar je bent sterk heb allemaal plannen . Je wilt dus andere kids oppassen bij jouw thuis toch ? Heeft Logan al tandjes beneden ? Ayoub heeft al van onder tijdje en boven steken ze ook al uit .

Doe rustig aan liefs
 
Terug
Bovenaan