update

Hoi lieve mama's 2be,

Hoe gaat het met jullie zover ik kan lezen gaat alles goed met jullie daar ben ik blij om!

Ik ben zelf laatste tijd helaas hier minder actief ivm inlogproblemen ik lees wel jullie updates.
Ik ben wel nogal actief op facebook een pagina van een zwangere dame die inmiddels al 5000 likes heeft en heel veel interessante leuke verhalen langskomen waar jezelf ook meteen mee kunt praten.Mochten jullie intresse hebben haar pagina heet Pregnant and Beautiful.

Nu een beetje over mijzelf heb inmiddels 20 weken echo gehad alles was goed was dus een meisje en voel me laatste tijd wel goed geen kwaaltjes dan alleen pijn aan me polsen en handen maar dat gaat ook wel over.Ik ben nu alweer 27 weekjes gaat nu wat sneller ben gisteren voor een pretecho geweest maar VIEL mij enorm TEGEN het was gewoon net als 20 weken echo niet meer niet minder geen exclusieve beelden etc maar was wel 105 euro lichter :( maar goed het is onze eerste en we willen van alles proberen en alles is nog nieuw.

Ik heb ook inmiddels een suikertest gehad met goed resultaat niets aan de hand baby is wel een snoepertje denk ik ze is namelijk ietsie pietsie boven gemiddeld met alles ook haar geschatte gewicht maar ja als ze maar gezond is en ik moet nog ruim aantal weken dat komt wel goed.

heel veel liefs Miymiy
 
Hier alles weer goed gelukkig.
25.4 weken nu. Nog maar 11 weken en dan krijg ik verlof.
Van lief en lee alles aan het klaar maken voor de kleine.
Beneden inrichten, box etc doen we pas half januari.
Zin om aan het kamertje te beginnen en de kastjes in te ruimen, maar ook dat is nog te vroeg.
Nu vooral aan het genieten van het getrappel in mij. Buik.
Ik weet nu al dat ik dat weer enorm ga missen.
Ook in de wetenschap dat dit mijn laatste zwangerschap is.
 
Hier gaat ook alles prima. Vandaag 25 weken alweer. Gaat best snel.
Wel veel last van mijn liezen. Lopen en fietsen wordt met de dag lastiger. Vanochtend is mijn man in de stromende regen op de scooter naar zijn werk gegaan 20 km verderop zodat ik de auto heb. Schaam schaam! Wel lief van hem!
Volgende week woensdag weer voor controle heen.
Vanochtend wel heel leuk bericht gehad dat mijn beste vriendin gisteravond is bevallen van een dochtertje. Morgenochtend maar effe de babylucht opsnuiven...
Ook ben ik lekker aan het genieten van het getrappel in mijn buik. Mijn zoon vindt het ook helemaal geweldig om het te voelen bewegen...
 
Wat fijn al die goede berichten.
Hier vandaag weer controle gehad, alles was goed. Gisteren contact met de hematoloog gehad en nu bleek dat de anesthesist (in opleiding) mij allemaal verkeerde info heeft gegeven. Hij wilde bv als t nodig was een infuus van trombocyten aanleggen terwijl dit niet kan. Dus aangegeven dat ik hem niet bij de bevalling wil hebben. Vanaaf werd ik door de gyn gebeld dat ze contact heeft gehad met de supervisor van de anesthesist en die zou het met hem bespreken en of ik het hem ook zelf nog wilde vertellen. Dus nu belt hij volgende week op. Maar weet nu niet of ik nog een gesprek met anesthesie heb of niet.
Vandaag ook een gyn in opleiding erbij en die moest voelen hoe de kleine lag. Daarna kreeg ik nog een echo dus kon nog ff spieken naar mn kleine mannetje. Nu bij 30 weken een groeiecho.
 
Wat fijn al die positieve berichten.
Ik heb t vandaag ook weer een.
Geen zwangerschapsdiabetes geconstateerd.
Vandaag weer bloeddruk en hartslag.
Kind lijkt wel wat groot dus bij de volgende controle en echo.
Nu bloedformulier mee voor de resusfactor.
Over drie weken dus weer controle.
 
Positief hoor, ik heb volgende week weer een afspraak bij de vk, maar ik verwacht gewoon weer net als elke controle binnen 10 min weer buiten staan. Geen nieuws, goed nieuws zullen we maar zeggen.
 
Inderdaad Dora-84.

Hoewel ik afgelopen dagen mijzelf wel wat zorgen heb gemaakt, ivm grootte van het kind.
Niet voor de bevalling ofzo. Maar omdat mijn zwager ook erg groot was als baby/kind en hij heeft ADHD met nog wat... Mijn schoonmoeder heeft dat nu in geuren en kleuren verteld.
Maar gelukkig gaat mijn man mee 3 dec. :) Want anders zou mijn moeder mee gaan en dat vind ik dan toch net even te ver gaan. hahaha

SamenBevallen, daarvan heb ik de eerste avond gehad. Was gezellig en toch al wel wat infrmatie gekregen die ik nog niet wist. Het verdiept ook de relatie met mijn man op dat punt. Anders is het toch altijd zo van... 'jij leest alles'. Hij houd niet van lezen... dus moet ik alle informatie weer overbrengen. Hier kan hij het zelf horen en ook zelf vragen stellen. ;)

Het brandendmagzuur wat ik sinds het weekend heb, valt eigenlijk wel heel erg mee. :D Had gedacht dat dat wel erger zou zijn.

Fijne zwangerschap verder nog!
 
Terug
Bovenaan