updateje Yoëll

A

Anoniem

Guest
Hey Meiden,

ff een kleine update van Yoëll

alles gaat goed met hem...ondanks dat ie `s nachts nog steeds niet doorslaapt (wie heeft hier nog meer last van...tips tips tips hij word nl huilend wakker.....laten huilen helpt niet...)

hij is nu ruim 13 maand en 9900 gram en 79.2 cm.....vlgs kinderats mooi gemiddeld...alleen is hij wat aan de tengere kant...maar dat komt omdat meneertje geen tijd heeft om te groeien....hij loopt al vanaf maand 9 en hij loopt ook al ruim 2 maand alleen de trap op als we zeggen dat we gaan douchen of gaan slapen hahahaha
hij praat nog niet......nou ja...hij zegt papa en awa.....tja en voor de rest brabbelt hij wel iedereen de oren van het hoofd hoor.....

ik zal ook nog ff wat foto`s bij voegen....

in de zandbak...die hij voor zn verjaardag heeft gekregen

lekker smeren met een ijsje.....

zielig op zn eerste verjaardag....hij had last van doorkomende tandjes, griep, koorts en snotverkouden....zow zielig

hier werd ie een beetje vrolijk op zn verjaardag......het kado van papa en mama.....haha hij mag nl. graag klimmen en klauteren.....

en hier staat hij bij z`n favoriete onderdeel van het huis.......de wasmachine...hier kan ie minuten lang voor staan te kijken hoe alles in het water rond draait hahaha...

nou dit was ff een updateje

liefs denise

Heeyy, leuk weer wat van je te lezen! Lekker moppie heb je toch. Helaas heb ik geen tips voor je. Kian wordt de laatste paar nachten ook veel wakker en begint te mekkeren (en als ik het laat gaan huilen). Maar dat is denk ik niet wat jij hebt. Ik denk zelf aan tanden/kiezen.
Heel veel sterkte met die kleine runner van je!
Liefs Nelleke

Leuk dat jeer weer even bent joh!! Mooi kereltje.
Dat slapen of beter gezegd, niet willen slapen is een virus wat over NL trekt lijkt wel!
Lyanne is ook vreselijk aan het spoken de afgelopen dagen, kan je dus geen tips geven.

Kom je weer wat vaker lezen en schrijven hier?

Groetjes,Marieke en Lyanne

hey hey....

ja cker kom ik nu weer wat vaker langs wippen hahahaha heb het forum best gemist hoor.....

Yoëll heeft jammer genoeg nog geen enkele nacht door geslapen....nou ja miss. 3x in al die 13 maand.....pfffffff maar goed tis wel verder een lekker jochie hihi

nou tot krabbels....

Hey Denise!
Leuk dat je er weer bent!
En wat blijft het een prachtig mannetje!
Vervelend joh,dat hij nog steeds niet doorslaapt.
Bij de ostheopaat was je al geweest,toch?
Ik heb geen tips voor je,sorry.
Maar ik las hier een tijdje terug een topic,volgens mij van Annem(weet het niet zeker),die gebruikte valeriaan druppels om het mannetje 's nachts wat rustiger te krijgen.
Ik weet niet of het ook werkt eigenlijk.
Anyway,fijn dat je er weer bent!
Liefs Tanja

Hoi,

Wat een mooi mannetje! Leuk weer van je te lezen.
Wel vervelend dat ie nog altijd niet doorslaapt. Ik kan je ook geen tips geven, Tijs slaapt al vanaf de 4 weken vrij goed door. Ik moet er alleen nog altijd af en toe uit om hem zijn tut te geven in zijn slaap. Dan ligt ie in zijn slaap te mopperen of huilen. Als ik dan zijn tut niet geef wordt hij inderdaad wel wakker. Maar Tijs slaapt wel lekker door en ik ben ook maar 5 minuten wakker. Ik hoop voor je dat je snel de oorzaak kunt achterhalen, zodat hij wel lekker gaat doorslapen.

Groetjes,
mv Tijs

Fijn dat je er weer bent!
Tips heb ik niet voor je, sorry, ik hoop dat hij snel wel gaat doorslapen.

Groetjes van Cissy

Hey welcome back!!!!!

Die nachtelijke problemen ligt aan de naam  (denk ik)
Ook hier drama en ook hier alle trucjes op tafel gehad.
Geen tips tot nu toe en anders ben je de eerste die het ook proberen mag.

Schrijf er maar weer lekker op los!

Pauline

Terug
Bovenaan